d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lucht Je Hart > Gooi het in de groep!
12312Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 22 2006 04:49pm
Ok, deze thread is gemaakt om ff je hart te luchten. Als je ergens mee zit typt t rustig hier, en als het iemand wat intereseert kunnen ze dr gezellig iets op terug typen.
Vinden ze dr niets aan houden ze dr comentaar voor zich.

Ik zal wel beginnen.

Zit op HBO in een groep aan een project te werken met mensen van 4 klassen. Opdrachten worden dagelijks verdeeld als huiswerk en worden om 6 uur op internet verwacht dat iedereen het door kan lezen. Had ik hier bezwaar tegen ingediend dat dit niet kon omdat ik 4 dagen uit de week pas om 5:45 uit ben en zo doende om 6:40 thuis. Dus kan ik het niet op internet zetten voor 10 uur. Ik moet eten en vaak zijn de opdrachten zo lang dat je dr een uur of 3-4 over duurt. Dus tien uur vond ik al erg vroeg.
Hebben ze me het groepje uit gekickt omdat ik me niet aan afspraak hield. Trieste kinderen. Heb ik elke dag 10 les uren behalve maandag maar 7 en dan zeuren ze dat ze in hun klas t wel kunnen (waar ze minder les hebben) dus dat ik dat ook zou moeten kunnen.

Die klote MBO door stromers hoeven al het practicum niet meer dus sceelt dat zon 10 uur in de week. EGOÏSTISCHE EIKELS!

Dit intereseert jullie waarschijnlijk niets, zowel laat maar iets achter of vertel zelf iets waar je mee zit.

Wel clean houden en spam vrij, we willen niet dat de thread binnen korte tijde gelockt wordt.

Daniël

This post was edited by richburg on Nov 22 2006 04:50pm
Member
Gold: 100.00
Nov 22 2006 04:53pm
ik heb bijna mijn papieren om in de beveiliging te werken. en dat mag ook wel het wordt hoog tijd.
heb al bijna een jaar niks kunnen doen omdat ik fulltime op school zit en daarnaast zoveel mogelijk probeer te werken.
dat moet ik wel omdat mijn opleiding ook nog betaald moet worden.

Ik heb eigenlijk zelde geluk en dat was ook het geval als we naar studiefinanciering kijken... ik krijg zogoed als niks (~200 euro als uitwonende beurs, aanvullend is geweigerd). bij m'n ouders hoef ik niet aan te klopen voor centen dus er blijft weinig over, werken met die handen...

agjah nog een maandje of wat en dan kan ik weer ademhalen biggrin.gif

Die klote MBO door stromers hoeven al het practicum niet meer dus sceelt dat zon 10 uur in de week. EGOÏSTISCHE EIKELS!

deze wereld is oneerlijk. het beste is om er het gewoonweg te accepteren. dat kost een hoop stress en negative energie

This post was edited by Hellskin on Nov 22 2006 04:59pm
Member
Nov 22 2006 04:58pm
Quote (Hellskin @ Wed, 22 Nov 2006, 23:53)
ik heb bijna mijn papieren om in de beveiliging te werken. en dat mag ook wel het wordt hoog tijd.
heb al bijna een jaar niks kunnen doen omdat ik fulltime op school zit en daarnaast zoveel mogelijk probeer te werken.
dat moet ik wel omdat mijn opleiding ook nog betaald moet worden.

Ik heb eigenlijk zelde geluk en dat was ook het geval als we naar studiefinanciering kijken... ik krijg zogoed als niks (~200 euro als uitwonende beurs, aanvullend is geweigerd). bij m'n ouders hoef ik niet aan te klopen voor centen dus er blijft weinig over, werken met die handen...

agjah nog een maandje of wat en dan kan ik weer ademhalen biggrin.gif

ik weet hoe t is.
zit 3 dagen door de weeks van 11 tot 3 te werken voor geld en dan in t weekend 12 uur per dag.
Stappen komt bijna niets meer. Ik krijg 92 euro studie financiering en mn ouders betalen ook niets. Tis mijn studie zeggen ze.. Ze vinden dat als ik t er zelf niet voor over heb dat ik maar moet stoppen.

Ik trek t bijna niet zo met 4-5 uur per nacht slapen.
btw grat on TT
Member
Gold: 5,901.42
Nov 22 2006 05:03pm
richburg, jij deed toch technische natuurkunde op fontys eindhoven?
ik ben daar laatst geweest met de meeloopdag
Member
Nov 22 2006 05:06pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:03)

ben er mee gestopt... tongue.gif had het helemaal gehad met de opleiding en docenten.. zit nu op werktuigbouwkunde.. veel minder leuke natuurkundige aspecte, maar meer praktijk en minder wiskunde dus licht me iets beter.
Member
Nov 22 2006 05:08pm
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:06)

ben er mee gestopt... tongue.gif had het helemaal gehad met de opleiding en docenten.. zit nu op werktuigbouwkunde.. veel minder leuke natuurkundige aspecte, maar meer praktijk en minder wiskunde dus licht me iets beter.

aha, nja, wiskunde ligt mij heel goed. En ik hoop op veel praktijk maar ik kan wel zonder leven. Ik ga mij wel voor deze opleding inschrijven, ik hoop dat het wat wordt.
Member
Gold: 100.00
Nov 22 2006 05:11pm
ik beredeneer zo: als je gewent ben het niet breed te hebben en "klote"omstandigheden weet te accepteren dan zal het alleenmaar beter en beter worden... toch?

moet jij je studie ook betalen? waar doe je het van dan 92 euro per maand + ~40-50 uur werk??

ik kreeg toevallig vandaag de rekening van die ik nog moet betalen 962 euro.

wiskunde licht me ook wel goed, ben ooit toen ik nog lief en onschuldig was winnaar van de wiskunde kangaroe wedstrijden op onze school..

This post was edited by Hellskin on Nov 22 2006 05:12pm
Member
Nov 22 2006 05:15pm
Quote (Hellskin @ Thu, 23 Nov 2006, 00:11)
ik beredeneer zo: als je gewent ben het niet breed te hebben en "klote"omstandigheden weet te accepteren dan zal het alleenmaar beter en beter worden... toch?

moet jij je studie ook betalen? waar doe je het van dan 92 euro per maand + ~40-50 uur werk??

ik kreeg toevallig vandaag de rekening van die ik nog moet betalen 962 euro.

probeer 40 uur per week en dan in de vakantie werk ik me helemaal suf, en ook in tentamen weken enz.

Als ik in t weekend nog een nacht diesnt van 6 uur dr extra bij krijg probeer ik die ook te doen..

maar gemiddeld 40-45 uur per week a 5 euro netto per uur. en dan nog lekker 47 uur per week school exclusief huiswerk.

zo zie je wel voor mijn medi tag en vrije tijd/slaaptijd blijft weinig over.
zit nu thuis omdat ik me niet 100% lekker voel. dus ga zo ook slapen.

Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:08)

aha, nja, wiskunde ligt mij heel goed. En ik hoop op veel praktijk maar ik kan wel zonder leven. Ik ga mij wel voor deze opleding inschrijven, ik hoop dat het wat wordt.

Ik zal je dan zeker wel rond zien lopen. laat maar weten wanneer je begint.
Member
Nov 22 2006 05:16pm
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:15)

zal ik doen, als is de kans wel klein dat je me herkent denk ik smile.gif
Member
Nov 22 2006 05:23pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Nov 2006, 00:16)
Quote (richburg @ Thu, 23 Nov 2006, 00:15)

zal ik doen, als is de kans wel klein dat je me herkent denk ik smile.gif

in mn profile staat een foto.. ik zal niet zo moeilijk zijn te herkennen..
kom altijd met de auto, en heb nooit een jas aan of bij tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Closed New Topic New Poll