d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stenden Hogeschool
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 18 2010 03:28am
hooi mensen,

Ik ben een gewezen student van de Stenden hogeschool. Misschien is het mogelijk hier een paar mensen te ontmoeten en over de ervaringen te praten. Het waren echt mooie tijden op Stenden. Ik heb commerciƫle economie gestudeerd en ben in zomer dit jaar afgestudeerd. Misschien ontmoet is hier nog een aantal mensen die ook een beetje over de gouden Stenden jaren kunnen vertellen.
Member
Gold: 224.00
Oct 18 2010 05:25am
Ik weet het nog goed, toen op Stenden. Veel drugs, veel drank, veel vrouwen. Soms een tentamen, soms een teamopdracht, maar vooral heel veel lol met z'n allen maken. We jatten soms gouden kettingen om die vervolgens op internet aan te bieden. Ook verdronken we jonge honden, zaagden stoelpoten door bij bejaarden, aten rauw vlees en zongen liederen waarin het woord 'kanker' niet geschuwd werd.

We waren bekend, werden bemind en voelden ons gesterkt in ons gelijk. We zetten ons af tegen de maatschappij waar dat nodig bleek zonder het rechtvaardige uit het oog te verliezen. Een soort benevolente dictatorstatus hadden we onszelf aangemeten die vrijwel ongenaakbaar was voor onze tier 2 sociale omgeving. Waar wij ons lieten zien, werden we onthaald danwel gevreesd. We hadden anale seks met leerkrachten, lieten ons naakt filmen voor de wetenschap en namen medicijnen die de indianen ook al eeuwen gebruiken. Zelden heb ik zo gelachen als in die tijd.

Ja, het waren mooie tijden daar, op het Stenden College.
Member
Gold: 14.89
Oct 18 2010 06:59am
Stenden.
Kankertijd was dat.
Member
Gold: 0.31
Oct 18 2010 09:59am
Quote (Wuben[NM] @ Oct 18 2010 12:25pm)
Ik weet het nog goed, toen op Stenden. Veel drugs, veel drank, veel vrouwen. Soms een tentamen, soms een teamopdracht, maar vooral heel veel lol met z'n allen maken. We jatten soms gouden kettingen om die vervolgens op internet aan te bieden. Ook verdronken we jonge honden, zaagden stoelpoten door bij bejaarden, aten rauw vlees en zongen liederen waarin het woord 'kanker' niet geschuwd werd.

We waren bekend, werden bemind en voelden ons gesterkt in ons gelijk. We zetten ons af tegen de maatschappij waar dat nodig bleek zonder het rechtvaardige uit het oog te verliezen. Een soort benevolente dictatorstatus hadden we onszelf aangemeten die vrijwel ongenaakbaar was voor onze tier 2 sociale omgeving. Waar wij ons lieten zien, werden we onthaald danwel gevreesd. We hadden anale seks met leerkrachten, lieten ons naakt filmen voor de wetenschap en namen medicijnen die de indianen ook al eeuwen gebruiken. Zelden heb ik zo gelachen als in die tijd.

Mooi mooi. =)
Member
Gold: 12,648.00
Oct 19 2010 06:37am
Quote (Frederike @ 18 Oct 2010 11:28)
hooi mensen,

Ik ben een gewezen student van de Stenden hogeschool. Misschien is het mogelijk hier een paar mensen te ontmoeten en over de ervaringen te praten. Het waren echt mooie tijden op Stenden. Ik heb commerciĆ«le economie gestudeerd en ben in zomer dit jaar afgestudeerd.  Misschien ontmoet is hier nog een aantal mensen die ook een beetje over de gouden Stenden jaren kunnen vertellen.
Als je al schoolgenoten zou zoeken, misschien is het dan handig om te melden op welke school je zat. Stenden Hogeschool heeft namelijk meerdere locaties: Leeuwarden, Emmen, Groningen, Meppel en Assen.

Quote (Wuben[NM] @ 18 Oct 2010 13:25)
Ik weet het nog goed...
...
Klinkt als de gemiddelde studententijd ;)
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll