een goede jaar geleden verwijderd van de PC, nadat ik een totaal perfecte (tot in de kleinste detail) BvA had gemaakt.
heb alles wat ik bezat, geloof me dat het enorm veel was, weggegeven in een week spellekes organizeren

heb drie dagen aan een stuk, MorphX's Hide and Seek, mogen organizeren van de moderators.
Principe was, je reserveert een plaats op voorhand, 7 spelers maximum. in open een server, en ging me verstoppen eenders waar in het spel.
Diegene die me eerst vond, kreeg een opvoorhand afgesproken item van men collectie, varierend van een allround perfect grief pb tot een allround perfect eBotd Ba en dergelijke. Voorwaarde was, iedereen die in was ingeschreven en meedeed aan het spel, begint in act 1, en moet ieder ander hostilen. Alles was toegelaten, enkel maphack niet. Dus iemand onderweg doden en hem een immens achterstand gunnen (yep een paladin met enigma moet teruglopen naar zijn lichaam om terug te kunnen teleporten).
Exit game en re-enter was verboden enz...
Deze handeling heeft meer plezien aan me gegeven dan 5 jaar diablo 2 spelen. De chaos rond "morphx' hide and seek" was immense

.
Een ene keer verstopte ik me in act 2 helemaal recht onderaan. Sommige mensen stierven in die act, spawnden en liepen gewoon langs mij naar hun lichaam, en zochten verder

Natuurlijk, deze spel kon extreem lang duren, dus gaf ik hints elke twee minuten, maar zei er van het begin bij, dat ik ook valse hints kan geven.
man man man... die week was de beste week die ik beleefde. gigantisch leuk gewoon.
hmmm, kweenie waarom ik dees ophaalde, misschien iemand die heeft meegedaan aan de "spelen"

nou ja, dus ik speel al lang niet meer

Quote (Champo @ Fri, Nov 10 2006, 04:11pm)
speel het ook wanneer ik er tijd voor heb ( het is meer tijdverdrijf ) en om mijn community active te houden..
speel het al zon 8-9 jaar

andere spellen boeien me helemaal niet hoevaak ik het ook geprobeerd heb
huh? hoe kan je 8/9 jaar diablo 2 spelen, als het spel maar 6 jaar oud is?
This post was edited by MorphX on Nov 10 2006 10:44am