Om je vraag te beantwoorden...
65% FCR is genoeg. Hierop kan je snel genoeg teleporteren, en FoH casten. 125% is overrated, omdat er in eerste instantie een cooldown zit op FoH, en daarnaast charge (desynch) je meer om je vijand te pakken als ie je niet kan zien.
Als gear raad ik een FoH Stick aan.
Dit zijn meestal War Scepters met +3 to FoH / +3 to Conviction en heeft 4/5 sockets. Hier worden 5/5 Light Facets ingedaan, ga voor de die uiteraard =P
Om de 65% FCR te halen, stel ik voor om te gebruiken:
Arach
Magefists
Griffons
De Griffons optie is het makkelijkst, ga voor een goede Circlet met Paladin stats, 20 FCR, en andere mods. Daarnaast een 5%+ Amulet, of een simpele FCR ring.
Mijn laatste FoHer had als gear:
Arach
Magefists
20% FCR Circlet (2 Pala, 13 res all, 8 dex, Socketed met Ber)
Fcr Ring (10% FCR, 7x Mana, 13 Dex, 12 fire resist)
Enigma Mage Plate
Teleport uiteraard. +2 Skills, Damage reduction, +% Life.
Eth Sandstorm Treks
Ik had eentje met +15 Vitality. De strength had ik niet nodig, wel de FHR.
Zakarum (Ber'ed/ 5/5 Facet'ed)
Voor additionele schade, of Damage Reduction.
Mara's
+2 Skills, Resistance, + Stats. Lekker dingetje.
Bul Kathos
Extra Life, gg ^^
Paladin Spirit + Call to Arms (+6)
Voor extra life uiteraard =P
In mijn inventory had ik een Torch/Anni en alleen maar 20 Life Small Charms. Sommige met 3/4 Resistance, of 9/10 van een element, met cold en lightning in het bijzonder. (Ik hield er niet van om Salvation aan te hebben tijdens duels)
Als Skills had ik
20 FoH
20 Holy Shock
xx Conviction *
1 Holy Shield
20 Lightning Resistance
xx Cold Resistance
De -% enemy resistance is gecapped (-150% is het hoogste dat je kan halen) op een bepaald level...
Holy Shield vond ik niet noemenswaardig genoeg om vol te stoppen, dus ging ik met de aura's om de passieve bonus te krijgen, namelijk de +1 Max Resistance voor elke 2 punten geļnvesteerd.
Ik had een paar dexteritypunten ( ~80) nodig om max block te krijgen met mijn zakarum. Verder alleen Vitality.
Bovengenoemde is voor PvP... ( Duels)
Laten we hopen dat je genoeg geļnformeerd bent.
Als merc kan je een Holy Freeze gebruiken (Act 2 Defensive Nightmare), met een BotD, Fortitude en Gaze.
Edit: Fuck, of was het nou 75% FCR? =S
This post was edited by CursedWater on Nov 9 2006 07:55am