Dus heb havo eenjarig niet gehaald op de kellenbeek en ben op advies van de mentor MBO gaan doen. Ben op de kellenbeek met havo eenjarig geslaagd voor 3 vakken (engels maatschappij en nederlands) en ben vanaf daar op advies van mentor mbo gaan doen maar dit valt zwaar tegen. Toch zit ik nu in de tweede en het zou jammer zijn om te stoppen met mbo voor een jaar havo en het dan uiteindelijk misschien niet halen en weer een andere mbo te moeten gaan zoeken. Dusss ik kon geen avond onderwijs meer vinden omdat ik deze beslissing eigenlijk heb genomen nadat het uit ging.. Begin schooljaar dus. Daarom dacht ik dat Staatsexamens misschien een oplossing was. Voor economie en maatschappij zou ik denk denk ik deze vakken moeten hebben: Eco, M&O, Gs, WisA, Du. Voor duits en geschiedenis ken ik mensen die me kunnen helpen, MenO kan ik zelf ook wel redelijk goed, en wisA lukt wel met me vader. Op deze manier kan ik dus een poging wagen op havo, zonder direct mijn mbo kwijt te zijn. Als ik havo haal ben ik natuurlijk gelijk weg hier. Misschien de economische richting ook want grafisch valt me toch best tegen.. maar dat kan ook liggen aan het feit dat we op mbo niveau zitten... Zoals het er nu aan toe gaat ben ik in ieder geval niet tevreden met mijn mbo opleiding.
Iemand suggesties, adviezen of ervaringen wat betreft staatsexamens? Is het haalbaar 5 vakken?
Heeft iemand nog havo boeken? haha.
This post was edited by shadowstriker89 on Sep 21 2010 02:46am