d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Paar Extra Regeltjes
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 3 2006 09:28am
Allereerst een kleine verduidelijking van deze post.

Vroeger was het gezellig in het "Dutch forum", tegenwoordig zijn er zo goed als alleen maar spam topics.
Het lijkt me vrij duidelijk dat 90% ( als het niet meer is ) van alle posts in dit forum pure spam is. Daarom hebben triple_han en ik besloten dat het tijd werd om er iets aan te doen.

Daarom zijn deze nieuwe (extra) regels vanaf nu van toepassing om te zorgen dat het "Dutch forum" weer leuk en plezierig wordt.

Met betrekking tot spam:

* Geen nutteloze spaties, d.w.z niet meer dan 5 spaties ergens tussen.

* Als je ergens antwoord op geeft, zorg dan dat het betrekking heeft op het
onderwerp van de topic
. Zorg er ook voor dat het meer dan 5 woorden zijn!

* Geen nutteloze antwoorden zoals: "wtf, Right.... , O_0, vouch",+1, etc.

* Niet in meer dan 5 topic's tegelijk antwoorden. Als je toch in meer als 5 topic's ( als laatste persoon ) geantwoord hebt, dan kan dat mogelijk in een waarschuwing resulteren.

* Discussies mogen best, maar bekvechten mag weer niet. Zorg er tevens voor dat de discussie ergens over gaat. ( voor "Battles" ga je maar naar de Battle floor )

Met betrekking tot taalgebruik :

* Ruw taalgebruik mag, schelden NIET. Als je perse wilt schelden ga je maar naar de battle floor.

* Het gebruik van ziektes is toegestaan, hetzij als ziekte en uiteraard niet als scheldwoord. Het gebruik van ziektes als scheldwoorden kan resulteren in een waarschuwing.

Triple_han en ikzelf zullen er van nu af aan veel beter op gaan letten dat de regels worden nageleefd. Ik (persoonlijk) denk dat het veel leuker is als we geen spam/etc meer hebben op dit forum.

Mocht je nog op of aanmerkingen/vragen hebben op deze regels, dan kun je altijd 1 van ons een PM sturen.

Mocht je iemand zien de regels overtreedt maak ons daar dan gerust op attent.

This post was edited by feargod on Nov 3 2006 10:18am
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll