Quote (zero_cool89 @ Mon, 30 Oct 2006, 10:32)
ik vind trust echt geen goed merk, alles wat ik ooit daarvan heb gehad gaat gewoon kapot.
ik zou m terug brengen en omruilen voor logitech

(het liefst met draad)
EDIT:
ik heb ooit geprobeerd draadloos te gamen maar de lag tussen je muis en je beeldscherm is te ziek. dus meteen omgeruild voor logitech G5 muis

helemaal perfect
ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met trust :S
1 muis -> kapot na 2 weken was nog zon balletje met kabel dinges
2 digitale kamera -> je zet hem 20 minuten aan met het lcd dingetje open en je batterijen zijn helemaal leeg
3 voeding van me pc -> moest 450 wat uitkomen me pc verbruikte stuk minder.. weet het presieze getal niet meer maar hij starte dus niet op.. alleen dat het ligt even aan ging en dan hoorde je feeww... dat alles weer uitging zegmaar XD heb toen nieuwe voeding gekocht en die deed het wel.
Ik heb nu ook een logitech g5!

is inderdaad een perfecte muis wel duur maar ideaal voor fps. En met photoshop kan je de dingen ietsje presiezer doen XD mja en hij voelt goed en dat extra knopje instelllen als reload pwnt ook.. en dat je dpi tijdens gamen kan veranderen..en gewichtjes zijn ook wel chil

Quote (wolfboy @ Mon, 30 Oct 2006, 14:06)
Ik heb dus ook een trust webcam die vaag deed, maar dat kwam omdat ik nieuwe USB-poorten had gekocht en die daarin had gedaan, vaag ding. Niks deed het als ik het in een van die USB-poorten deed. Webcam in oude USB-poort gedaan en hij werkt weer!

Naja, €15 voor toetsenbord én muis is niks dusja..

hehe heb je die usb poorten er in laten zetten door een pc zaak? ^^ dan ben je belazerd want dan was er dus wss geen plaats meer in je moederbord voor meer usb poorten ;/ en doen de nieuwe usb poorten niks

en als je ze er zelf in hebt gedaan, zorg wel dat je die stekkertjes in je moederbord doet
This post was edited by edujackass on Oct 30 2006 10:04am