Quote (Hellskin @ 3 Aug 2010 16:35)
Ik heb niet veel goede ervaringen met Uitzendbureau's (zoals randstad). Er zijn tegenwoordig nog maar weinig baantjes die je zonder vooropleiding kan doen.
Ik weet vip-vervoer bedrijven soms studenten inhuurt. Dan ben je zegmaar een prive chauffeur. Ze eisen wel dat je op z'n minst voor een HBO of Academische studie bezig bent. Je moet namelijk wel netjes en representatief zijn. Als je aangenomen wordt dan krijg je meestal wel de vip-vervoer cursussen. Het is een goede baan want je hebt alle tijd om te studeren (je bent meestal op locatie aan het wachten totdat de vip klaar is met zijn vergadering/werk/bespreking). Als je hem 's avonds rijd zal het gebeuren dat je te eten krijgt in sterren restaurants. etc. etc. Je kan er helaas niet terrecht met een 9-5 mentaliteit.
zou op zich wel tof zijn maar ik heb nog geen rijbewijs

als het goed is na deze maand wel maarja das ook nog maar afwachten hoe gnaaid ik word.
voor zo'n baantje moet je toch meestal wel 3+ jaar rijervaring hebben ofzo?
Quote (Wuben[NM] @ 3 Aug 2010 17:12)
Ik vind mezelf best slim over het algemeen en ik vond alleen maar domme baantjes als ik naar een uitzendbureau ging. Mijn meest succesvolle bijbaan was als administratieloser bij een logistiek bedrijf. Dat had ik via via verkregen. Uiteindelijk gewoon een bedrijf aangeschreven en beetje handig een gesprek geregeld.
Als ik het over zou kunnen doen, zou ik de horeca ingaan. Massive social skills ontwikkel je daar.
Het zou inderdaad fijn zijn als ik een baantje kan vinden wat op wat voor niveau dan ook uitdagend is. Ik vind mezelf ook best slim dus moet niet al te simpel zijn
Quote (eC_Daisy @ 3 Aug 2010 15:40)
Ga naar een uitzendbureau.
Zij hebben vaan ideeën die je zelf niet hebt.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe oud je bent, wat voor school je hebt afgerond etc.
Ik ben 19 en heb nog niets afgerond van school behalve basisschool.... maar is inderdaad denk ik best een goed idee om daar is te kijken
This post was edited by ufGlenn on Aug 3 2010 12:34pm