d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Indrukwekkend
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
Jul 1 2010 05:23pm
Afgelopen jaar is een goede maat van me omgekomen bij een motor ongeluk bij de nürenburg ring.

Mijn maatje Lesley was motor racer, thaiboxer, duiker, daredevil. Maar bovenal Skydiver. Een echte adrenaline junk kan je wel zeggen.
Hij is gecremeerd en zijn as moest nog vestrooit worden. Zijn laatste wens was dat hij boven rotterdam door een team skydivers verstrooit zou worden.

Vandaag zijn we met 17 familieleden en goede vrienden in 1 grote duik met z'n alle naar beneden gesprongen. Eerst in formatie naar beneden vanaf 12.000 feet en dan in een grote V naar beneden en zijn as verstrooien.

Mooi weer, goede sfeer, geweldige sprong.
Ik had nog nooit geskydived. Ben met een tandem master naar beneden gekomen met z'n alle binnen enkele seconde uit het vliegtuig gesprongen. Wat een geweldige ervaring.
Zijn laatste sprong, mijn eerste sprong. Mooie gedachte toch?

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 2 2010 01:06am
Quote (Hellskin @ 2 Jul 2010 01:23)
Afgelopen jaar is een goede maat van me omgekomen bij een motor ongeluk bij de nürenburg ring.

Mijn maatje Lesley was motor racer, thaiboxer, duiker, daredevil. Maar bovenal Skydiver. Een echte adrenaline junk kan je wel zeggen.
Hij is gecremeerd en zijn as moest nog vestrooit worden. Zijn laatste wens was dat hij boven rotterdam door een team skydivers verstrooit zou worden.

Vandaag zijn we met 17 familieleden en goede vrienden in 1 grote duik met z'n alle naar beneden gesprongen. Eerst in formatie naar beneden vanaf 12.000 feet en dan in een grote V naar beneden en zijn as verstrooien.

Mooi weer, goede sfeer, geweldige sprong.
Ik had nog nooit geskydived. Ben met een tandem master naar beneden gekomen met z'n alle binnen enkele seconde uit het vliegtuig gesprongen. Wat een geweldige ervaring.
Zijn laatste sprong, mijn eerste sprong. Mooie gedachte toch?

Gecondoleerd man!

Wel mooie gedachten inderdaad..
Was hij nog in leven toen hij in het ziekenhuis kwam dan? (of hoe weten jullie dat dat zijn laatste wens was?)
Was hij professioneel motor racer? Voor beroep? Of gewoon omdat het kan?

Sterkte kerel!
Member
Gold: 0.00
Jul 2 2010 05:58am
gecondoleerd
Member
Gold: 100.00
Jul 2 2010 07:23am
Het is inmiddels net iets meer dan een jaar geleden dat hij overleden is. Condoleren is niet meer nodig (sorry, was misschien niet heel duidelijk in mijn eerste post. Maar hey shit, ik was enkele uren daarvoor uit een vliegend vliegtuig gegooid wat wil je?)

Het was algemeen bekend dat hij uitgestrooid wilden worden door een team skydivers boven Rotterdam.

Hij racede omdat het kon, hij had een eigen goedlopend bedrijfje waarvan hij al zijn hobbies kon uitvoeren.
Member
Gold: 70,686.51
Jul 2 2010 02:25pm
als je zoveel gevaarlijke dingen doet dan ga je ook het randje opzoeken, helaas is hij er dus overheen gestapt

skydiven lijkt mij minder eng dan bungee jumpen, ik wil het allebei nog wel een keer doen ;)
Member
Gold: 12,648.00
Jul 2 2010 04:45pm
Wow! Klinkt idd als een indrukwekkende gebeurtenis. Skydiven lijkt me sowieso al vet, maar dan nog eens in een groep met familie en vrienden en die achterliggende gedachte... Heeeeell indrukwekkend lijkt me!
Member
Gold: 83.01
Warn: 20%
Jul 4 2010 09:27am
pff skydive lijkt me super echt indrukwekkend !

This post was edited by schijtborrel3 on Jul 4 2010 09:28am
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll