Quote (MilkAndCookies @ Thu, 19 Oct 2006, 08:02)
Je neemt dit forum, met zijn 46 jaar oude spammende nerds, té serieus. Drop it, en denk bij jezelf '46 jaar? en dan nog zo slecht in discusiëren? ALAWLALLA'. Het is frustrerend, maar met frustratie moet je leren omgaan.
Een discussie over allochtonen in verband met criminaliteit neem ik serieus. Dit forum, in z'n geheel, niet. Ik heb ook een zeer goede frustratie-tolerantie, toch bedankt.
Quote (Hellskin @ Thu, 19 Oct 2006, 08:19)
ik vind je op dit moment een heel zielig mannetje..
Waarom vind je me een "heel zielig mannetje"?
Quote (Hellskin @ Thu, 19 Oct 2006, 08:19)
je komt echt wat tekort in het "echte leven" he? dat je zoveel tijd in je E-pride steekt...
Ik heb maar één leven, en dat is een "echt". Waarom denk je dat ik wat tekort kom? Die "zoveel tijd" valt best mee hoor, toch bedankt dat je zo inzit met mijn tijdsbesteding. Die "e-pride" is te verwaarlozen. Ik krijg hier evenveel voldoening van dan van het slijpen van een potlood of het tellen van mijn konthaar.
Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 12:22)
Master@¢?NNI
Zoals je zelf zegt "Tot zover mijn geneuk" dit is echt zever in pakskes…erg erg…
Ik heb eerlijk gezegd toch nog ¼ gelezen van je conclusie gelezen maar verder ben ik niet gegaan!
6 dagen heb je moeten pluizen en zoeken voor een eindconclusie....die totaal niks van inhoud heeft. Dat je hier je tijd hebt moeten insteken vind ik erg.
Ik heb natuurlijk zes dagen oftewel 144 uur aan deze eindconclusie gewerkt. Bedankt om in te zitten met mijn tijdsbesteding. Misschien zou je je zelf wat meer met dit soort zaken bezig houden in plaats van computerspelletjes te spelen.
Mijn conclusie Ad imposibile nemo tenetur.
Mijn intenties zijn totaal verschillend met die van jou das zeker. Wat ik hier moet besluiten is dat je als zogezegde 18 jarige, intellectueel wil overkomen of beter iemand wil doen geloven dat je dit bent.
Waarom denk je dat ik "intellectueel wil overkomen"? Ik wil iemand doen geloven dat ik
wat ben?
Ik zou je kunnen omschrijven als iemand die achterblijft op het sociale, emotionele vlak….hoe noemen ze die alweer? Wanneer ga je nu een je luie achterwerk opheffen en eens je land waarin je woont verkennen?
Ik raad je aan asap een eigen forum te starten, niet twijfelen doen….
Hah. Waarom denk je dat ik achterblijf op sociaal en emotioneel vlak? Ik heb de indruk dat je vind dat ik lui ben, waarom is dat zo? Waarom vind je dat ik België zou moeten verkennen?
Aaaachja. Ik had dit soort reactie wel verwacht. Boordenvol maturiteit, heh. Dit bevestigt veel zaken uit mijn eerste post, bedankt.