d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Borsten. > Inderdaad, borsten!
12312Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Oct 11 2006 02:12pm
Om te beginnen, dit is een borst, enorm ingezoomed dan wel, als je goed kijkt zie je zelf een deel van het tepelhof.

Indien iemand anders borsten wil posten in deze thread, gewoon niet doen.
Als je echt borsten wil posten op jsp, pm ze mij dan smile.gif
Indien je nog nooit echte borsten gezien hebt, druk dan op die grote knop die de pc afzet en ga ernaar opzoek.
Indien je borsten nog niet fascinerend vindt, wacht dan maar een paar jaartjes.

Ok, gedaan met de preek, de hamvraag waarmee ik dus zat :
Waarom zijn mannen geobsedeerd door borsten?

Ik heb me dit al meermaals afgevraagd, ik heb mezelf al eens op de proef genomen. Een normaal meisje reed op me af met de fiets vanuit tegengestelde richting, ik forceerde mezelf dan eens om mijn focus puur op haar gezicht te zetten. Dit lukte goed in het begin, maar naarmate ze dichter kwam, nam de drang om er gewoon eens naar te kijken ook toe. Op het einde, net voor ze uit mijn gezichtsveld reed moest ik er toch eens naar kijken. Nou de vraag is, hoe komt dit nu?

Eens wat gedachten hieromtrend met jullie delen:
- M'n broer denkt dat is door het moederinstinct, door het gemis aan borsten na een jaar moedermelk gekregen te hebben, dat daardoor die obsessie komt.
- Een vriend van me had eens gelezen dat dit is omdat mannen het achterwerk van een vrouw fascinerend vinden en omdat borsten erop lijken dat ze borsten ook fascinerend vinden.
- Ik denk meer omdat het iets is wat vrouwen hebben en mannen niet.

Discus!

This post was edited by Ov2rkill on Oct 11 2006 02:17pm
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Oct 11 2006 02:47pm
of het is gewoon een teken dat je hetero bent wink.gif

volgens mij was er ooit een onderzoek gedaan naar zoiets. de eerste 3 dingen waar je " onbewust" naar keek waren borsten, kontje en gezicht.

ik kan me niet meer precies herinneren hoe het zat met dat onderzoek, maar het kwam erop neer dat iedereen er onbewust als 1e naar keek wink.gif

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 11 2006 02:50pm
Ik zou ook niet weten hoe het komt, maar als ik vrouw was zou ik wel altijd aan m'n tieten zitten volgens mij.. Maar dat zal wel zo saai worden dat het niks meer aan is na een tijdje ofzo.. ohmy.gif
Member
Gold: 100.00
Oct 11 2006 03:09pm
ik weet niet waar het vandaan komt maar hoorde het laatst ergens.

vroeger in de prehistory (toen we nog aapachtige waren) zochte mannetjes hun sexuele partner uit door naar haar kont te kijken...

als jij het vergelijk maakt met borsten en kont... je voelt hem al hangen...

ik denk dat het gestuurd is door voortplantings drang ofzoiets
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Oct 11 2006 04:06pm
kijk wat meer discovery channel
Borsten zijn een natuurlijk gecreëerde imitatie van de kont maar omdat de mensen rechtop lopen zitten ze voor. apen hebben geen "borsten"zolang ze niet rechtop gaan lopen anders over 1 miljoen jaar zie je ze ook met borsten.
Member
Gold: 0.00
Oct 11 2006 05:45pm
Daar is vast en zeker een wetenschappelijke verklaring voor. Ik ben ervan overtuigd dat het hormonaal bepaald is. Ik ben geen wetenschapper en ik weet dan ook niets van werking van hormonen en dergelijke, maar ik weet wel dat het daar iets met te maken heeft. Hormonen bepalen ook voor een deel of je homoseksueel of hetero bent.

Achja. Ik zie hier veel mensen heel simpele verklaringen tevoorschijn toveren. Tussen denken en weten zit een groot verschil.
Member
Gold: 224.00
Oct 11 2006 07:00pm
Ik heb gehoord - en ik ben bereid het te geloven - dat het komt doordat vrouwen ze altijd bedekken! Omdat we ze niet zien, worden ze interessant!

In de jungle wordt geen enkele man warm of koud van borsten. Als vrouwen de komende eeuwen constant oorwarmers gaan dragen, worden mannen geil van oren.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 12 2006 05:25am
Quote (Yoghurt. @ Wed, Oct 11 2006, 10:06pm)
kijk wat meer discovery channel
Borsten zijn een natuurlijk gecreëerde imitatie van de kont maar omdat de mensen rechtop lopen zitten ze voor. apen hebben geen "borsten"zolang ze niet rechtop gaan lopen anders over 1 miljoen jaar zie je ze ook met borsten.
ROFL, dat betwijfel ik ten zeerste.

Quote (¢?NNI @ Wed, Oct 11 2006, 11:45pm)
Daar is vast en zeker een wetenschappelijke verklaring voor. Ik ben ervan overtuigd dat het hormonaal bepaald is. Ik ben geen wetenschapper en ik weet dan ook niets van werking van hormonen en dergelijke, maar ik weet wel dat het daar iets met te maken heeft. Hormonen bepalen ook voor een deel of je homoseksueel of hetero bent.
Hormonen zelf bepalen niets. Simpel gezegd; wanneer hormoon A wordt afgegeven, raak je opgewonden. Wanneer dat hormoon wordt afgegeven ligt aan de hersenen (of een ander orgaan). Wel of niet homosexueel zijn heeft, naar mijn mening, daarom ook weinig met hormonen te maken.

Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 12 2006, 01:00am)
Ik heb gehoord - en ik ben bereid het te geloven - dat het komt doordat vrouwen ze altijd bedekken! Omdat we ze niet zien, worden ze interessant!

In de jungle wordt geen enkele man warm of koud van borsten. Als vrouwen de komende eeuwen constant oorwarmers gaan dragen, worden mannen geil van oren.
Ik denk dat het ook zoiets is. Vroeger kregen mannen al warme oortjes van een gedeeltelijk zichtbaar been... (nu zijn mooie benen natuurlijk ook nog steeds reden tot opwinding, maar in mindere mate, althans, dat is wat ik denk ^__^ )

This post was edited by Incompetence on Oct 12 2006 05:30am
Banned
Gold: 7.29
Oct 12 2006 06:35am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 12 Oct 2006, 03:00)

Haha, ik vraag me echt af waar je dat gehoord hebt, maar het klinkt best aannemlijk. Zou heel goed kunnen kloppen.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Oct 12 2006 07:26am
Quote (Timo_O @ Thu, 12 Oct 2006, 14:35)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 12 Oct 2006, 03:00)

Haha, ik vraag me echt af waar je dat gehoord hebt, maar het klinkt best aannemlijk. Zou heel goed kunnen kloppen.

ik vind dit ook nog wel het beste kloppen.. omdat het bedekt is word je dus nieuwsgierig hoe het eruig zou zien en wek je de ilusie van blootheid smile.gif

en anders;
Als vrouwen rennen dan zie je ze stuiteren he.. nou als je zegmaar rampetampt met een vrouw dan stuiteren ze ook dus meschien laten borsten mannen onbewust aan sex denken!

edit/ @ 0v2rkill als ik me ogen bijna dichtknijp zie ik ook een borst in die pic smile.gif

This post was edited by edujackass on Oct 12 2006 07:28am
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Closed New Topic New Poll