Om te beginnen,
dit is een borst, enorm ingezoomed dan wel, als je goed kijkt zie je zelf een deel van het tepelhof.

Indien iemand anders borsten wil posten in deze thread, gewoon
niet doen.
Als je echt borsten wil posten op jsp, pm ze mij dan

Indien je nog nooit echte borsten gezien hebt, druk dan op die grote knop die de pc afzet en ga ernaar opzoek.
Indien je borsten nog niet fascinerend vindt, wacht dan maar een paar jaartjes.
Ok, gedaan met de preek, de hamvraag waarmee ik dus zat :
Waarom zijn mannen geobsedeerd door borsten?Ik heb me dit al meermaals afgevraagd, ik heb mezelf al eens op de proef genomen. Een normaal meisje reed op me af met de fiets vanuit tegengestelde richting, ik forceerde mezelf dan eens om mijn focus puur op haar gezicht te zetten. Dit lukte goed in het begin, maar naarmate ze dichter kwam, nam de drang om er gewoon eens naar te kijken ook toe. Op het einde, net voor ze uit mijn gezichtsveld reed moest ik er toch eens naar kijken. Nou de vraag is, hoe komt dit nu?
Eens wat gedachten hieromtrend met jullie delen:
- M'n broer denkt dat is door het moederinstinct, door het gemis aan borsten na een jaar moedermelk gekregen te hebben, dat daardoor die obsessie komt.
- Een vriend van me had eens gelezen dat dit is omdat mannen het achterwerk van een vrouw fascinerend vinden en omdat borsten erop lijken dat ze borsten ook fascinerend vinden.
- Ik denk meer omdat het iets is wat vrouwen hebben en mannen niet.
Discus!
This post was edited by Ov2rkill on Oct 11 2006 02:17pm