Quote (edujackass @ Tue, 26 Sep 2006, 19:37)
hmmmmzzmmm :/ kweet eigenijk ook niet wat je dan nog kan doen ^^ het gaat hier om alleen usb apparaten dus? je kan ze bij hardware allemaal uninstallen en dan weer opnieuw isntalleeren en drivers update maar denk niet dat het gaat werken.. anders je win cd derin doen en installeren -> repair kijken of dat helpt probeer anders google, kijken of anderen mensen hetzelfde probleem hebben gehad en hoe hun het hebben opgelost kheb zelf atm ook een heel vervelend usb probleem

als ik er een mp3 speler/ digitale camera in douw kan ik deze niet openen..
Ik installeer de software via cd, start het programma op, werkt perfect, 3x later nog steeds perfect totdat ik de computer opnieuw opstart (de cd zit er overigens nog in, wat geen verschil zou moeten maken?), dan krijg ik een schermpje dat de computer een nieuwe software heeft gevonden die nog niet geinstalleerd is en je de cd moet invoeren of op next klikken zodat de computer zelf naar software gaat zoeken.. Doe gewoon normaal en ben een normale pc ofzo? :\
En dat is inderdaad kut als je je mp3 niet op computer kan aansluiten, wat overigens ook geldt voor een telefoon, nu kan ik me liedjes niet meer veranderen!