Eduard is terug?
Quote (CpTJenJen @ 24 Feb 2010 11:11)
Oke ,(er komen geen details )
ik had een vriendin nu bijna anderhalf jaar.. we hebben wat problemen gehad maar het ging weer helemaal super.. we gingen een week terug zelfs skiën samen shit wat waren we gelukkig..
nu was het maandag avond einde oefening, ze wil me nietmeer spreken voorlopig en het komt naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed.
'Gelukkig zijn' is een momentopname; daar waar de meesten van 'gelukkig zijn' spreken, zijn ze niet meer dan tevreden.
Wat ik overigens niet begrijp, is dat ze jou niet meer wil spreken. Heb je haar wat geflikt? Waarom wil ze niet meer spreken? Waarom wil jij haar wel spreken, als ze zo tegen jou doet? Wil je iets goed maken, heb je iets goed te maken? Voel je je schuldig?
Nou was ze werkelijk de liefde van mijn leven, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest..
De liefde van je leven, stel je niet aan: je bent pas 19 en je leven is tot nog toe nog nauwelijks een verantwoordelijke bocht ingeslagen. De enige manier om erachter te komen, dat zij zo speciaal geweest zou zijn, is door gewoon verder te gaan. Wat maakt haar zo speciaal ten opzichte van een ander meisje? Waarom zou een relatie met haar leuker zijn, dan een relatie met een ander? Wat is het voordeel van een relatie in jouw levensfase?
ik hoef geen andere meisjes omdat ze me toch niet zo gelukkig kunnen maken als zei deed..
Hoe weet je dat?
Ze zei wel, wow als je dat een jaar vol kan houden dan weet ik wel dat je te vertrouwen bent..
Was je niet te vertrouwen dan?
Maar ja , wat moet ik daar mee wie weet komt ze in dat jaar wel 300 leuke jongens tegen en ik ben dan monogaam aan het zijn voor niets.. Maar mijn fuck-it gevoel wint het , ik ga het doen.. nu krijg ik net een sms dat ze me nooit meer kan vertrouwen.. ik zet het toch door ik zie wel waar het me brengt.. zoals ik al zei ik hoef geen anderen want die kunnen me gewoon niet zo gelukkig maken..
Waarom hangt jouw geluk af van een ander?
nu vraag ik me af, wie heeft er in de zelfde situatie gezeten .. niet kunnen eten, alles onderkotsen tot er alleen gal uitkomt..
Een willekeurig meisje van 16. Zij het niet met gebroken hart, dan wel met een eetstoornis.