Heb het al op een kampeer forum geplaatst maar nog geen reacties. Vandaar dat ik het even hier probeer.
Quote (Text wat ik heb geplaatst op kampeer forum)
Beste iedereen,
Op dit moment zijn wij met school voor een project bezig, namelijk 'jong ondernemen'. Hierin moeten wij een product bedenken die we op de markt gaan brengen met als bedoeling dat wij te maken krijgen met allerlei factoren dat een nieuw bedrijf met zich mee brengt. Het idee wat wij waarschijnlijk gaan doorvoeren is een haring met licht, zodat er geen ergernissen worden ontstaan op de camping als het donker is. Zoals het stoten van de tenen tegen een haring.
Hoe wij dit precies willen gaan doen is nog niet duidelijk, hiervoor is een marktonderzoek nodig.
Ik ben op jullie site gekomen via google.nl en kwam tot de conclusie dat dit DE perfecte forum is om een marktonderzoek als deze te verrichten. Iedereen hier is hoogstwaarschijnlijk groot camping fan en jullie hebben de benodige ervaring om het marktonderzoek als efficiënt te kunnen beschouwen.
Hopelijk wilt u meewerken door even kort de vragenlijst in te vullen. Sommige vragen spreken misschien voor zich, maar andere antwoorden op vragen zijn voor ons erg belangrijk.
U kunt het juiste antwoord rood maken.
Ik dank u hartelijk.
Marktonderzoek Haring LED
Enquête
1. Wat is uw geslacht?
o Man
o Vrouw
2. Heeft u kampeerervaring? (indien nee einde enquete)
o Ja
o Nee
3. Bent u in het bezit van een kampeertent?
o Ja
o Nee
4. Hoe vaak kampeert u per jaar?
o 0 keer
o 1 keer
o 2 keer
o 3 keer
o 4 keer of meer
5. Ziet u toegevoegde waarde in een haring met verlichting?
o Ja
o Nee
6. Er komt een haring met verlichting op de markt. Welk van de onderstaande productvariaties heeft uw voorkeur? (1 antwoord mogelijk).
o Haring met geïntrigeerde LED-verlichting
o Los kliksysteem inclusief LED verlichting die bevestigd wordt op de haring
o Los kliksysteem inclusief glow-in-the-dark verlichting bevestigd wordt op de haring
o Glow-in-the-dark platform die onder de haring op de grond licht en de haring van onderaf verlicht
o Beschermbal om de haring heen met verlichtende functie
7. Indien u een haring verlicht. Welke mogelijke reden heeft deze keuze dan?
o Decoratie
o Veiligheid
o Sfeer
o Anders, namelijk ……………………………………………………………………………………………………………………
8. Hoelang moet een verlichte haring, in uw ogen, licht geven? (uitgaande van een nacht van 8 uur).
o 0 - 7 nachten
o 8 - 14 nachten
o 15 - 21 nachten
o 22 – 28 nachten
o 29 – 35 nachten
o 36 nachten of meer
9. Wat zou u voor een verlichte haring over?
o € <2,-
o € 2 – 4,-
o € 4 – 6,-
o € 6,- of meer
10. Wat is uw leeftijd?
o 15 tot 25 jaar
o 25 tot 35 jaar
o 35 tot 45 jaar
o 45 tot 55 jaar
o 55 jaar of ouder
This post was edited by JWT on Feb 20 2010 03:50am