Quote (edujackass @ Mon, 11 Sep 2006, 21:47)
waarom kan je niet gewoon net zo doen als alle andere mensen en moet je je weer maf aankleden en aandacht trekken etc.
Omdat smaken verschillen? Zoals je het nu zegt kom je over als een prototype 'meeloper'. Je verplicht voelen om net zo te doen als alle andere mensen... laat me niet lachen... En maf.. Tja, ik denk niet dat ze het zelf maf vinden. Nogmaals, smaken verschillen he...
Ik heb geen gothics in m'n vriendenkring, maar was toevallig vorige week op een feest van een vriendin van mij, en daar waren er wel een paar. 5 minuten mee praten en ik kijk dwars door die kleding (en eventueel schmink

) heen. Als de persoon me maar interesseert. 't schrikt misschien een beetje af, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen over wat voor personen erachter zitten imo.
Er zullen er vast ook wat bij zitten die kicken op de aandacht, of geilen op de mate waarin ze mensen shockeren ofzo, maar er zitten er ook zat bij die zich zo prettig voelen. Dan kan ik dat beter verdragen dan de generatie die zich verplicht ziet om met de duurste replay of evisu kleding rond te wandelen, omdat je 'er dan bij' hoort.