d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Steve Irwinn Overleden > R.I.P Steve
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 13.38
Sep 5 2006 01:57pm
zoals de meeste hier wel weten is de crocodile dundee overleden. Maar vertel me nu eens, wat vinden jullie ervan?

ik zel vind het eerlijk gezegd zeer rot voor zen familie, door de vele films en afleveringen op animal planet heeft deze man weinig tijd gehad om veel tijd bij zijn familie te zijn. Hij kwam bij mij altijd over als een enthousiaste kerel die een hoop voor alles wat leeft deed en ook iemand die niet bang was om zichzelf te zijn op de tv shows. Hij is iig gestorven terwijl hij bezig was met zen passie

RIP Steve

nu vertel me wat jullie ervan vinden
Member
Gold: 0.00
Sep 5 2006 02:02pm
als er dat op tv was toen ik keek keek ik het. het was altijd wel leuk om naar te kijkenen intressant soms tongue.gif
volgens mij had ie idd veel lol in z'n werk ja
zielig voor hem/familie

This post was edited by weird_me on Sep 5 2006 02:03pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Sep 5 2006 02:10pm
hehe iedereen praat erover...
naja.. ik zag het als het ware al aankomen.. die vent ging zo vaak gevaarlijk om met dieren. Het moest er gewoon een keer van komen dat tie erdoor dood zou gaan. Ik vind het alleen wel jammer dat het nog op zon vroege leeftijd is gebeurd :/ Op tv wastie altijd wel grappig met zen zwaar australish accent tongue.gif Wel raar datie met zoveel vreselijk gevaarlijke dieren heeft gewerkt en nu dood gaat door een dood gewone rog... Het blijft jammer dat tie dood is gegaan sad.gif

This post was edited by edujackass on Sep 5 2006 02:11pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 5 2006 02:19pm
Was gewoon een kwestie van tijd, wanneer er zo iets gaat gebeuren
Dat heb je als je zo'n gevaarlijke baan heb, wachten op die ene keer dat je net ff niet op let, en dat was dus deze keer
en het is hem dus meteen vataal geworden

Wel jmmr, mja kun je niks meer aan doen.
Die gast kwam heel enthuosiast over op mij, wss op iedereen smile.gif

iig R.I.P.
Banned
Gold: 7.29
Sep 5 2006 02:25pm
Was inderdaad een hele toffe gast, 't was een van de enige programma's die altijd leuk waren om te kijken. Ik vind het erg voor de familie, hij had geloof ik 2 kinderen, en een vrouw. Stel je eens voor dat je die vrouw bent en aan de 2 kinderen moet vertellen dat papa dood is.

RIP Steve.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 5 2006 02:35pm
Quote (Timo_O @ Tue, 5 Sep 2006, 22:25)
Was inderdaad een hele toffe gast, 't was een van de enige programma's die altijd leuk waren om te kijken. Ik vind het erg voor de familie, hij had geloof ik 2 kinderen, en een vrouw. Stel je eens voor dat je die vrouw bent en aan de 2 kinderen moet vertellen dat papa dood is.

RIP Steve.

ik had gehoort dat zn vrouw het nog niet weet.... was ergens aan het hiken ofso in de middel of no where :S
Echt niet fijn
Member
Gold: 0.01
Sep 5 2006 02:39pm
Ik vond hem altijd vreselijk irritant, zo druk was hij. Aan de andere kant was ik wel weer gecharmeerd van zijn passie, zijn dood doet me dan toch wel wat, ook al kende ik hem natuurlijk in geen enkel opzicht.

Zo jong, eeuwig zonding. Maar ja, het moest natuurlijk een keer gebeuren.

EDIT; teh_pwnerer, shame on you, de naam van een overledene verkeerd spellen is niet echt eerbiedig ;D

This post was edited by Incompetence on Sep 5 2006 02:47pm
Member
Gold: 5,901.42
Sep 5 2006 02:41pm
idd, zun vrouw weet het nog niet, zei is op trektocht ergens in india dacht ik.
Wel jmmr dat hij dood is, en nog door zon rog ook. Dat was namelijk een hele kleine kans. hij is de 2 mens ooit die aan zon dier is overleden :s
Banned
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 5 2006 02:56pm
"crocodile dundee" is iemand anders...

Het is triest, ik kende niemand anders zie zoveel passie en hart had voor dieren. En hij ging niet gevaarlijk om met dieren, eerder verantwoord. Hij heeft in zijn jonge jaren vrijwilligerswerk gedaan, en krokodillen weggehaald, daar waar ze een gevaar konden zijn voor de bevolking of zichzelf.

Iemand die topics gezien in andere forums met titels als: "steve pwnd by sting lol"... Te triest voor woorden =(
Member
Gold: 541.90
Sep 5 2006 03:20pm
Quote (Petertje @ Tue, 5 Sep 2006, 22:56)
"crocodile dundee" is iemand anders...

Het is triest, ik kende niemand anders zie zoveel passie en hart had voor dieren. En hij ging niet gevaarlijk om met dieren, eerder verantwoord. Hij heeft in zijn jonge jaren vrijwilligerswerk gedaan, en krokodillen weggehaald, daar waar ze een gevaar konden zijn voor de bevolking of zichzelf.

Iemand die topics gezien in andere forums met titels als: "steve pwnd by sting lol"... Te triest voor woorden =(

Zoek maaris op youtube daar staan filmpjes met muziek fire the sting ray en een hoop blunders uit de show... idioten diie aandacht willen die dat maken..
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll