Ik speel zo nu en dan Bunnytrack
Binnen Unreal Tournament (spelletje wat voornamelijk bestaat uit elkaar neerknallen enzo, maar dat wist iedereen wel, gok ik) besloot iemand een keer een hindernisbaantje te maken waar je met je character doorheen springt en huppelt, en aan het eind van de hindernisbaan heb je dan 2 vlaggen, waarmee je dus beloond wordt dat je de hindernisbaan hebt overleefd (vlaggen volgens het Capture-the-Flag-idee). Meer en meer mensen zijn dat gaan spelen, en op den duur ging iedereen z'n eigen maps maken, verzonnen mensen er dingen bij als knopjes waarmee je een deur opent (gruwelijk toch

), kwamen er meer servers, had iemand het zo geregeld dat 'ie een teller op z'n server had geinstalleerd die ieders captime (tijd die je nodig had om de hele map te doen en de flag te capturen) registreerde, enzo.
Ik speelde dat 'vroeger' vrij regelmatigl met een aantal vrienden van me, voor het gemak gingen we dan op Teamspeak, en dan hadden we zo nu en dan de grootste lol

Een vriend van me maakte ook mappen, en heeft er ook promo filmpjes van gemaakt, dus hier een voorbeeldje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3035028838111766026&q=bunnytrackDat is wat ik zo nu en dan nog speel