d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Laptop Probleempjes > Gib Teh Help Pl0x
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 14.89
Oct 1 2009 12:11am
Dag lieve mensen,

In de laatste tijd is mijn laptop aan het kutten, en wel het volgende doet zich voor:
Als ik hem aanzet, duurt het soms wel een half uur voordat die opgestart is. Het lijkt steeds, alsof die niet over een eerste 'drempel' komt. Na 30 sec tot een minuut hoor ik een piepje en reset die zich als het ware en begint weer opnieuw. Hij zet dan niet door, totdat windows geladen wordt. Bijzonder irritant, daar hij nog geen 2,5 jaar oud is (hoewel dat geen reden is, het is gewoon irritant).

Nu vroeg ik mij af, of dit aan de hardware ligt (of ik hem dan zou moeten laten repareren), of dat het wellicht zin zou hebben hem te formatteren en alles opnieuw te laten installeren. Dit laatste doe ik alleen als het succesvol zou zijn, want het is godvergeten kankerwerk.

EDUARD HELP ME! OF BOB, maar die is nooit meer online?! Of andere mensen, die hier verstand van hebben.

Dankje!
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Oct 1 2009 01:13am
jaaa kak vandaag verslapen voor die gay rijles omdat ik gistere avond leuke dingen wilde doen...
maarr welke dingen laat hij op het scherm zien voor je die piep hoort?
Member
Gold: 224.00
Oct 1 2009 03:12am
Kiesdrempel van 5%.

Het lijkt aan de hardware te liggen voor zover mijn zeer beperkte kennis reikt. Formatteren daarentegen is voor echte mannen.

Overigens nog wat random remarks:
- Heb geld overgemaakt.
- Super SF 4 komt volgend jaar uit: kleine balance shit, 8 nieuwe chacs + andere shit. Niet volprijs. Wellicht wel leuk tegen die tijd. Mits we online gaan dan.
- Heb je Watchmen gezien? Rare film. Wel een echte e-penor.
- Komen jullie met zijn 3en de 17e?
- Wellicht is de US trip al voor 31 dec afgelopen. Ik overweeg Oudjaar bij mij te organiseren.
Banned
Oct 1 2009 06:50am
ja je kan proberen te booten vanaf een cd kijken of hij het dan wel goed doet maar dan zou het dus nog steeds aan een harde schijf kunnen liggen.

maar meestal als hij de PIEP doet dan bedoelt hij dat de bios geladen is zegmaar en dat is die instellingen van hoe snel de processor en alles is maar als deze te hoog staat doet hij het gewoon niet of reset hij steeds, heb je die instellingen veranderd?, dit kan ook komen omdat de processor of heel erg warm of heel erg koud is maar ik neem aan dat dat bij jou niet het gevallll is dus ik denk nog steeds aan een versleeete windows installatie
Member
Oct 1 2009 07:05am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 1 Oct 2009, 10:12)
- Heb geld overgemaakt.
- Super SF 4 komt volgend jaar uit: kleine balance shit, 8 nieuwe chacs + andere shit. Niet volprijs. Wellicht wel leuk tegen die tijd. Mits we online gaan dan.
- Heb je Watchmen gezien? Rare film. Wel een echte e-penor.
- Komen jullie met zijn 3en de 17e?
- Wellicht is de US trip al voor 31 dec afgelopen. Ik overweeg Oudjaar bij mij te organiseren.

- Dank daarvoor.
- Ben benieuwd!
- Al kankerlang geleden met Chef in de bios. Zijn penis is groter.
- Wel de bedoeling ja!
- Oudjaar = gastenaangelegenheid. Leer dat godverdomme eens. Van wanneer tot wanneer vertoef je in de staatjes?

Quote (shadowstriker89 @ Thu, 1 Oct 2009, 13:50)
ja je kan proberen te booten vanaf een cd kijken of hij het dan wel goed doet maar dan zou het dus nog steeds aan een harde schijf kunnen liggen.

maar meestal als hij de PIEP doet dan bedoelt hij dat de bios geladen is zegmaar en dat is die instellingen van hoe snel de processor en alles is maar als deze te hoog staat doet hij het gewoon niet of reset hij steeds, heb je die instellingen veranderd?, dit kan ook komen omdat de processor of heel erg warm of heel erg koud is maar ik neem aan dat dat bij jou niet het gevallll is dus ik denk nog steeds aan een versleeete windows installatie

Versleten Windows installatie, zeg je. Als ik Windows opnieuw zou installeren, heeft dat dan zin? Een klein jaartje terug is dit ding al gecrasht door een AVG fout, destijds heb ik systeemherstel moeten doen. Kan dat een aanleiding voor het huidige zijn?
Banned
Oct 1 2009 08:25am
tja ik zie verder niet veel andere opties,

je kan formateren en windows opnieuw installeren en als dat niet werkt andere laptop aanschaffen :p ik kan iig niet zo even snel een fix verzinnen voor dit probleem
Member
Oct 1 2009 09:50am
Quote (shadowstriker89 @ Thu, 1 Oct 2009, 15:25)
tja ik zie verder niet veel andere opties,

je kan formateren en windows opnieuw installeren en als dat niet werkt andere laptop aanschaffen :p ik kan iig niet zo even snel een fix verzinnen voor dit probleem

Voor dat laatste vreesde ik al, maar goed. Dan maar een duur maandje.
Toch bedankt!
Member
Gold: 11.33
Oct 1 2009 10:55am
Remy en Ruben, waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?
Member
Gold: 179.04
Oct 1 2009 11:20am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 1 2009, 05:55pm)
Remy en Ruben, waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?

Je weet toch die gaybar in Breda? Die tent ernaast.
Member
Gold: 70,686.51
Oct 1 2009 11:24am
Quote (WemyNM @ Thu, Oct 1 2009, 09:50am)
Voor dat laatste vreesde ik al, maar goed. Dan maar een duur maandje.
Toch bedankt!

kijk of je geheugen wel goed werkt
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll