d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edu
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 14,931.00
Sep 21 2009 02:06pm
die xtremezone is handig man.. kan leechen als een gek daar.. heb je nog meer van die sites of wil je ze aan me geven als je ze hebt =))
Member
Gold: 0.00
Sep 21 2009 02:20pm
Torrentz werkt ook prima toch? ^_^
Member
Gold: 70,686.51
Sep 21 2009 02:26pm
gebruik Utorrent

download torrents van torrentz dot com

en je kan downloaden sneller laten gaan als je torrents op high bandwidth allocation zet
en de files op high priority

en je kan van torrentz... meerdere trackers toeveogen in utorrent doormiddel van op utorrent compitabele lijst te klikken de lijst te kopieeren en te plakken als je dubbel klikt op de torrent die openstaat in utorrent
Banned
Warn: 60%
Sep 21 2009 04:03pm
Quote (187ci @ Mon, Sep 21 2009, 08:26pm)
gebruik Utorrent

download torrents van torrentz dot com

en je kan downloaden sneller laten gaan als je torrents op high bandwidth allocation zet
en de files op high priority

en je kan van torrentz... meerdere trackers toeveogen in utorrent doormiddel van op utorrent compitabele lijst te klikken de lijst te kopieeren en te plakken als je dubbel klikt op de torrent die openstaat in utorrent

high bandwith allocation is alleen maar dat hij hogere bandbreedte krijgt in verhouding op je andere torrents die je op dat moment downloadt dus als je er 2 downloadt en allebij allocate high bandwidth gaan ze gewoon allebij net zo snel. zelfde geld voor high priority files, een torrent met 2 files en je zet er 1 van de 2 op high priority dan gaat die sneller maar als je ze alle2 op high priority zet gaan ze gewoon net zo snel en zijn ze net zo gelijk aan elkaar als dat ze waren toen ze nog op normal priority stonden.
en die lijst word er automatisch in geladen nadat je de bepaalde torrent van torrentz downloaded.

en torrentz is kut, slechte releases en slechte seeds -> langzame torrents, iedereen plempt maar gewoon zijn gefilmde cam release van en film bijvoorbeeld op een public tracker zoals pirateeeeebay of demonoid of mininova of whatever en dan staat het ook gelijk op torrentz, beetje net zo facked up als limewire of kazaa of shareaza waar iedereen ook gewoon dingen op plempt. op private trackers zoek je op de naam van de film en krijg je gewoon een handvol goede scene releases met duidelijke tags erbij of het een cam, dvd screener, dvd rip of full dvd of hd 720 of 1080 is (bij elke film word ook een film sample gepost van een paar mb zodat je zelf de kwaliteit kan kijken) zelfde geld voor games, niet gelijk 3 paginas van hetzelfde spel met namen als: ASSASINS CREED FULL VERSION WORKING, of assassins creed FINAL, je snapt het wel. ook vind ik de readme nfo bestanden van private trackers veel fijner omdat die verplicht zijn, op public staan er helft van de keren geen instructies of rip gegevens over de geluids codec en bitrates en frames bij een torrent.

alleen dat je alles weer moet uploaden is kut en jurk. als je je ratio niet omhoog weet te krikken naar boven de 0.6 word je gebanned haha

hier nog een private muziek tracker maar hij is vrij nieuw dus de collectie is nog gewoon dikke poep
http://hits4.us waffles.fm of what.cd >>>>>>>>> dat hard...

haha rustige muziek voor jou nu.
http://www.youtube.com/watch?v=pAwR6w2TgxY

This post was edited by shadowstriker89 on Sep 21 2009 04:08pm
Member
Gold: 224.00
Sep 22 2009 01:14am
Je moet me toch maar eens uitleggen op welke sites ik moet zijn, Edu. Ik gebruik nu zo'n public ding en fijn is anders.
Member
Gold: 5,901.42
Sep 22 2009 01:22am
ik heb nog geen een film kunne downlaode
hij blijft maar verbinding maken ne doet verder nix
Banned
Warn: 60%
Sep 22 2009 01:22am
http://xtremezone.ro/free-signup.php daaaarrr registraten en downloaden, maaarr je moet wel uploaden
haha ja miss zit je dan toch wel achter een proxy? :p hier op school zit ook een proxy die alleen maar een paar websites doorlaten en hyves en d2 en andere games en torrents niet doorlaat

This post was edited by shadowstriker89 on Sep 22 2009 01:24am
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll