d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
12312Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 03:47am
Dag mensen,

Met de titel van deze topic weten jullie duidelijk over wat deze gaat: Het duidelijke kinderachtige gedoe van sommige mensen en in mijn gedachte in feite maar één hoofdpersoon. Als ik topics lees is er altijd wel rust en een gezellige sfeer tot Mr. MakeMyDay op de proppen komt met zijn imponeerende zinnen over intelligentie, logica en zijn grote intelligentie. Waar ik het over heb is het eeuwig zo zielige gedrag van Canni. Ik vertoef reeds ook al een jaar en half op dit forum, waar Canni ook al zo lang is. Altijd als er iets te doen was, moest hij er met zijn commentaar als het hem past ertussen komen. Hij lijkt zichzelf wel voor te doen als de ' Moderator of Low lifers ', terwijl als je ZIJN gedrag bekijkt zijn mentaliteit nogaltijd vrij low lijkt. Als hij nu gaat antwoorden, gaat hij mij bestempelen als een 'janker'.
Gisterenavond zaten we nog te 'discussieren(aka Canni weet het beter, maar weet toch niets te zeggen op laatste post) en nu vandaag heeft hij nieuwe sig.
Vooral de laatste zin treft mij 'o zo diep in mijn hart': Geïnspireerd op tranen van randdebielen. Vooral die laatste woord vind ik leuk. Niemand weet echt over iemand wat er reeds is behaald op intelligentieniveau, en Canni, ZEKER CANNI, is NIEMAND om MIJ of wie dan ook te bestempelen als randdebiel.
Ik begin stilaan haat te koesteren voor dit ongeïnspireerd stuk mens. Ik heb geen zin meer om te antwoorden in dutch forum opdat Canni dan ertussen gaat zeiken dat we allemaal van niets weten, en komaan gast zoveel valt er ook niet in je brein te rapen :/
Post eens een foto van je Canni, toon me eens hoe stoer je bent.

Wie deelt mijn mening?

PS: Proficiat Canni, eindelijk je eigen topic waarin iedereen je haat. Nu je IRL life nog, als je dat al hebt.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 03:53am
Aye to that.
Gisteren zat je ons ook te kloten, heb ik es stekje gegeven komt triple ertussen, als hij dreigt met warn durf je wel weer te posten he? Denk je nou echt dat warn me kan schelen op dit forum? Ik kom hier om te traden, das alles meer niet. Ik wil niet stoer worden op een forum. Je begint mij ook echt te ambeteren, triple lijkt me een toffe gast maar jij zit hem op te stoken, hij is jouw gezaag ook beu, zoals iedereen hier, niet? Verbeter mij dan maar waarom canni niet een perm ban zou verdienen van het O zo heilige dutch forum.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 03:54am
als je er zo'n last van hebt moet je zijn post simpel negeren en antwoorden op wat de andere mensen zeggen.
Member
Aug 3 2006 03:59am
Maar dat kan dus niet, want hij komt er altijd met zijn zielige comments tussen en begint hij de OTs, hij verdient gewoon een permanent ban, we zouden is een poll moeten opzette.
Member
Aug 3 2006 04:00am
Ja Tha_axid. Wil ik best ook wel doen.
Maar wat hij zegt is soms gewoon zo ridicuul, het is echt niet te doen.
Zoals hij Hellskin bestempelde als Hardcore Mcdonalds etc. Ik heb het ook niet voor hardcore, maar het is een stijl en Hellskin is enorm vriendelijk voor iedereen! Canni pleit tegen veralgemening in andere topic maar iemand die voor hardcore is veralgemeent hij met dom!

Canni verdient geen Perm Ban, maar gewoon misschien eens een zedenles. Of misschien zijn wij het allemaal tesamen, in dit forum die ongemanierd en werkelijk dom zijn en is canni de meester. Ja, wrs is het dat.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 04:04am
Site Suggestions
Vraag om een ignore-button, zodat je zijn post niet kan zien. Dan kan je gewoon rustig de andere dingen lezen.
Er zijn trouwens wel mensen die hem niet haten, zijn guild bijvoorbeeld. Das europe guild, en daar zitten wel wat mod's en zo, dus verwacth zeker geen ban.
trouwens als je aardig tegen canni doet, dan doet hij ook aardig terug, en als het niet eens bent met een van zijn standpunten, dan negeer je hem daar gewoon over. Of kom met een vreselijk sterk argument en een hele sterke bron.
Member
Aug 3 2006 04:08am
Een goed idee.
Ik ben echt wel aardig, raar om over jezelf te zeggen maar het laatste wat ik wil is ruzie.. Er zijn verschillende mensen die dit zeker weten.
En aldus als ik een topic maak over iemand, is het al ver met mijn idee over hem/haar. En als je een sterk tegenargument hebt, antwoord hij niet zoals gisteravond. Dan ' ben je zijn tijd niet waard'
Ik zal es zien in site suggestions, thx for tip

Edit:Ik heb al heel vaak mijn best gedaan, en ik heb al goeie topics in the past met hem gehad. Maar trek aub geen partij voor hem, geef toe dat hij echt wel iets mag doen aan zijn gedrag.

Double pwned kkthx kwam trouwens niet van mij + hij gaf daarvoor al een kutreactie

This post was edited by gamebrain on Aug 3 2006 04:10am
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 04:08am
Canni is een heel aardige jongen, als je normaal tegen hem doet en gewoon nadenkt over wat je zegt kun je goed met hem praten, maar als je over "double pwned kkthx" gaat praten, kan je ook moeilijk een normale reactie verwachten.

This post was edited by triple_han on Aug 3 2006 04:08am
Member
Aug 3 2006 04:09am
Canni doet gewoon altijd zo stoer, en moeilijk te negeren, alee, ik noem het een poging op stoer doen.
En dat irriteert mij, als we hem gewoon laten doen laten we hem winnen, oke geen perm ban dan.
Laat hem gewoon niet meer posten hier, alles wat hij hier doet is het verpesten.
Trouwens, gamebrain zit niet in een guild en voor mij is hij een Member+++++++++++ hoeveel er maar ook opkunnen.
Ik zat in PatriotTM, en nu in Chill-zone, waarom? Omdat ik free invites krijg. Ik ga niet afdokken om in een guild te mogen.
Europe (de guild) maakt ook vergissingen, kijk maar naar canni, die zit er ook in.
Ik ben zijn doelloos geflame dus duidelijk beu, denken dat hij een hoog IQ heeft met zn slimme opmerkingen.
Althans, hij denkt dat hij stoer is enzo, en slimme opmerkingen geeft dat hij gerespecteerd word.
Wel, canni denk maar wat je wilt, voor mij ben je iemand die hele dagen afwacht en naar forums zit te kijken tot jij weer is zielige reply kunt geven, kijk is naar buiten, daar is de wereld, niet je computer.
Krijg ik nu dus echt een warn omdat ik mn mening uit? Wat voor een zielige bende is dit hier.
Je mening uiten mag dus al niet meer? Je moet ook beetje slijmbal gaan doen en bij Canni slijmen? Dat moet je doen om geen warn te krijgen? Paul heeft het forum dus duidelijk fucked op laten worden, gelukkig ben ik goed bevriend met paul, en hij moest nog is iets terug doen voor mij, zoals mijn onterechte warn afdoen lijkt me een goed idee.

This post was edited by MoH-PalPaTine on Aug 3 2006 04:16am
Member
Gold: 0.48
Aug 3 2006 04:18am
Canni kan wel aardig zijn hoor tongue.gif Alleen hij vind het gewoon leuk om nerds af te katten, zit wat in!
Ik zou het ook niet weten hoe hij in het echt is. Boeit me ook weinig eigenlijk
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Closed New Topic New Poll