Quote (¢?NNI @ Tue, 1 Aug 2006, 17:05)
Zoals al gezegd is, heeft iedere moderator zijn eigen regels hieromtrend. Meestal zijn de voorwaarden: +- een maand na de warn, geen recente warns; maar het hangt er dus allemaal van af. PM dad gewoon met de vraag of hij 'm wil removen. Geef mij ook 5 FG voor het antwoord.
p00r pr1ck1!!11
Nee, een trusted/medi kan geen warn geven, laat staan weghalen. M++ kunnen dat alleen in de General Help forums. Trade
Moderators kunnen je warnen in de Trade forums. (als je hem daar hebt gekregen, pm dan een Trade Moderator om hem weg te laten halen). Junior
Moderators kunnen je warnen in General Chat, wanneer je hem daar krijgt moet je een Junior Moderator PM'en om hem weg te laten halen. En een Moderator kun je altijd PM'en.
Btw, je kan pas een Moderator (of dat nou Trade/Junior/whatever is) na een maand over een warn. Je moet je warn eerst minimaal 1 maand hebben. Het ligt aan de violatie hoe lang hij nog blijft zitten, of dat hij wordt weggehaald.
Canni: die 5 fg is voor mij! :<
edit:
D2jsp moderator team:
Admin - PM die maar niet over je warn, hij heeft er geen tijd voor.
Senior Moderator - Grote kans dathij ook bezig is.
Moderator - PM hem maar als je een warn weg wil laten halen, als de JM's / TM's er niet voor je zijn.
Junior Moderator - PM hem / haar als je een warn hebt gekregen in General chat.
Trade Moderator - PM hem / haar als je een warn hebt gekregen in Trade Forums.
Trade Assistant - Vplgens mij heeft hij daar geen 'powers' voor.
Members++ - PM hem / haar als je een warn kreeg in General Help?

Graphic Artists - PM hem / haar als je een warn kreeg in Graphics section.
Retired Moderator - PM hem / haar niet, als je hem niet kent. Hij heeft geen 'powers'. Retired Moderator is alleen maar een eervolle titel
This post was edited by MilkAndCookies on Aug 2 2006 12:29am