doe eerst het liedje op play voordat je begint met leezen hahaha want het was gewoon af en toe hoogtepunt en dan weer saaai zoals het liedjeee
oke oke oek
de avond begon al kanker want ik kwam rond half 4 smiddags uit me bed en miste de bus om naar een examenfeest te gaan van een mattie dus ik haasten en kanker en goedkope kadoooos hustlen dus ik ben daar rond 5 uur, ging ervanuit dat ik daar eten kreeg want ik had niks anders op als wat douche water. oke het was best wel lachen, kankerveel bier op op een lege maag ik had hem al hangen na 3 flesjes wat dan weer wat minder was... dus toen kwamen er stukken pizza aangeboden dus was wel geil beetje eten enzo kon er bier bij en toen zakten mensen kanker door de banken heen kanker me voet pijn awnt ik zat daar zegmaar met me voet onder toen het gebeurden, en toen ging het feest zegmaar bergafwaarts, komt er zon wijf naar een vriend van me heyyyyyyyy gaan ze beetje praten komt die vriendin van die wijf hey ik maak foto zegt dat wijf zullen we er zoenend opgaan? zegt die vriend van me nee ik zoen niet voor camera (WEETTRFFFFFF()((())))_ dus ik dacht DUUUUDE en ziet ze een andere vriend naast me zitten gaat ze naast hem zitten, 5 minuten later zaten ze te zoenen hbhahahahaha dus was wel lachen omdat ze gewoon ZOO makkelijk was. oke dus dat feest was onderand al heleeeemaal kutje, dus ik heb een plastic tas gevonden MET KANEKRGROOT BACARDI OP DE ZIJKANT ENZO dus ik heb die tas stiekem GESTOLEn en op me fietszadel geplant en toen gingen we naar de staaaaaaaaaaaadt. oke het was al kutje saai omdat er niemand was en ik was kankerlam dus we stonden beetje in het cafe en toen was lachen en shit en toen kwamen er vrienden van ons gingen helft van mijn vrienden naar huis maar ik kon tot 2 uur blijven en als dat kan DOE IK HET OOK JA. dus het was kutje saai ik en nog een kerel met de rest mee, kwam iemand ineens niet binnen bij een 18+zaak vanwege wat personal gezeik met die uitsmijter dus hadden we massif ruzie met die kerel en die hele kanker en toen euhnnhh ja gingen we ander cafe waar ze robbie williams draaide lelelelleel.... ............. en daar was het opzich wel gezellig (de breezerboot hahah) dus maar daar was niemand behalve 1 sletje dus gignen we weer weg ging er nog iemand vreemd, ik neem het haar niet kwalijk.., dus toen zagen we redmar nog! en gen, maar haar niet gesproken wes. en toen was het kankerdekutjesaai ging iedereen naar huis kanker weer gerookt maar nog steeds maar 2 pakjes gekocht in mijn leven! dus was er nog zon makkelijk meisje bij, die was familie ofzo kende niemand dus we staan in het cafe staat ze tegenover mij gaat ze allemaal bewegen en shit ik kom naar voren om met haar te praten kust ze me eerst op me wang richting me mond dus ik zeg hey dude nu niet want iedereen is pissed hahaha want er waren vrienden aan het ruzien in hetzelfde cafe met die uitsmijtersshit dus ik wilde haar sowieso al niet omdat ik meisje I nog steeds het leukst vindt. gingen we naar suykerkist en daar waas het wel lachen tikt iemand me op me schouder staan er 3 sletjes van kanker 18+ maar opzich wel lekker maar ik vind iemand anders al leuk dus ik ervanaf gebleven gaat de knapste van die 3 zo hey ja sorry dat waren me vriendinnen ik wil me even verontschuldigen voor hun. ik dacht oke maakt niet uit HOERRRRRRRRRRRR dus toen was IEDEREEN WEG ik was nog met 1 dude gingen we naar al die 20+zaken om de shit te checken omdat het niet druk was in de stad kom je overal binnen zonder dat ze id vragen, waren we in showtime coyote staat er zon dikke slet te paaldansen loooooooosooooololol dus dat was lachen, gelachen, gingen we weg naar de andere showtime daar was wel kanker relaxt gewoon, vette club is dat. daar ga ik dus zaterdag sowieso weer heen, gingen we naar kerkplein (JA RUBEN HAHA) dus ik dacht we bluffen onszelf erin want daar is het 21 plus of 23 ofzo dus er stond al beetje een rij en we konden nog doen alsof we bij die mensen voor ons hoorden dus deden we snel, die uitsmijter hey, ik zei hoi en liep door, die kerel maar heel ff aangekeken hehehehe dus verder niks, staat die maat van me met hem te praten toen ik me omdraaide, vraagtie of het kwam omdat hij die kerel te lang aankeek lelellel dus dat ging niet door en toen was het 2 uuur en moest ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
voor de rest was het toch wel een avond met veel actie en shit.. niet leu, maar ook geen saaie kut avond.