d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ipod > Wat vind je daar nou van?
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 18 2006 07:28am
Ik ben nog van plan er een te kopen, want ik heb nu een 256 mb mp3 speler, kunnen 30 liedjes op, meer niet :<
Mja die krengen zijn nog 149 euro...
Ik ga er wel een kopen voordat ik op vakantie ga.
Ik kan de ipod bij bol.com bestellen, en dan heb ik hem morgen voor 19.00 in huis.
Of ik ga binnenkort naar ' it's ' en koop 'm daar..
Wat denk je dat beter is ? smile.gif

En, wat vind jij van de ipod?
Ik vind het wel een goed product, het is een grote rage ohmy.gif
Member
Gold: 0.31
Jul 18 2006 07:32am
Zijn nog altijd te duur imo om gewoon wat muziek te zijn, ik ga wachten totdat ze echt nog meer in prijs gedaald zijn... Als ik muziek wil zing ik toch zelf smile.gif
Tof weetje btw, er is iemand neergebliksemt doordat hij een ipod/mp3speler aanhad en die werkte precies als perfect geleider!
Member
Gold: 40.00
Jul 18 2006 07:33am
koop een discman en neem genoeg cd's mee tongue.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jul 18 2006 07:33am
opzich wel een relaxed ding, ik ga er mss ook eentje kopen, maar weet het nie cker.
En het ligt eraan waar hij goedkoper is, bol is meestal nie zo duur, maar er komen wel verzendkosten bij.
En het gaat er wss alleen om dat je hem voor de vakantie hebt, dus je kan hem imo beter bij de it's kopen, das goedkoper.
Member
Jul 18 2006 07:39am
Ov2rkill dat had ik gehoord ohmy.gif wel lomp ja tongue.gif
Never_forgotten tongue.gif dat is ook een (slechte) optie tongue.gif
Tha_axid bij it's is hij net zo duur, maar klopt, dat is zonder verzendskosten smile.gif
Member
Gold: 0.30
Jul 18 2006 07:46am
Ik heb een mp3-speler van Creative. Is eigenlijk net hetzelfde als een ipod en goedkoper smile.gif
Het is er eentje van 20gig en toen ik hem lang geleden kocht was een ipod met dezelfde capaciteit zo'n 100 euro duurder. Ik heb hem nu al zeker anderhalf jaar en heb er nog geen problemen mee gehad. (Wel al een keer of 2-3 vastgelopen, maar ff met een paperclip in het reset-gaatje en dat is opgelost)
Member
Jul 18 2006 08:03am
Quote (KillingScream @ Tue, 18 Jul 2006, 15:28)

Zeer degelijk, gemakkelijk te hanteren, simpel in gebruik en mooi design. Het lijkt misschien duur, maar dat betaal je gewoon voor de goede kwaliteit. Bovendien zijn er al veel goedkopere modellen (shuffle, nano).

Ik had mijn eerste iPod 3 jaar geleden aangeschaft (het originele zwart-wit model, 15gb), maar blijkt dat het ding geen zwembrevet had, dus was ik genoodzaakt een nieuwe te kopen en heb nu een nano (wit, 2gb).

RAF: ik vind het iPod-model toch wel mooier, creative lijkt het eigenlijk een beetje te hebben overgenomen, maar minder goed. Wie zijn muziek niet download heeft trouwens nog voordelen met een iPod: namelijk gebruik van iTunes Music Store. Eind dit jaar brengt Microsoft een "tegenhanger" uit van Apple's iPod. Ik ben eens benieuwd hoeveel fouten er in hun mp3-speler geprogrammeerd zullen zijn.
Member
Jul 18 2006 08:19am
Quote (¢?NNI @ Tue, 18 Jul 2006, 16:03)

Zeer degelijk, gemakkelijk te hanteren, simpel in gebruik en mooi design. Het lijkt misschien duur, maar dat betaal je gewoon voor de goede kwaliteit. Bovendien zijn er al veel goedkopere modellen (shuffle, nano).

Ik had mijn eerste iPod 3 jaar geleden aangeschaft (het originele zwart-wit model, 15gb), maar blijkt dat het ding geen zwembrevet had, dus was ik genoodzaakt een nieuwe te kopen en heb nu een nano (wit, 2gb).

RAF: ik vind het iPod-model toch wel mooier, creative lijkt het eigenlijk een beetje te hebben overgenomen, maar minder goed. Wie zijn muziek niet download heeft trouwens nog voordelen met een iPod: namelijk gebruik van iTunes Music Store. Eind dit jaar brengt Microsoft een "tegenhanger" uit van Apple's iPod. Ik ben eens benieuwd hoeveel fouten er in hun mp3-speler geprogrammeerd zullen zijn.

Jij als 'Ipod-deskundige' kan me dan vast wel uitleggen wat de I-Tunes eigenlijk inhouden ? :>
Member
Jul 18 2006 08:28am
Quote (KillingScream @ Tue, 18 Jul 2006, 16:19)
Quote (¢?NNI @ Tue, 18 Jul 2006, 16:03)

Jij als 'Ipod-deskundige' kan me dan vast wel uitleggen wat de I-Tunes eigenlijk inhouden ? :>

iTunes = software om muziek af te spelen zoals Windows Media Player van Windows, maar beter. Via iTunes kan je naar de iTunes Music Store gaan, waar je voor goedkope prijzen muziek legaal kan downloaden ($1/liedje, meeste cd's zijn $10). Werkt ook heel gemakkelijk in combinatie met LimeWire. Je kan het gratis downloaden (http://www.apple.com/itunes/download/). Voor meer informatie moet je op de site zijn! (http://www.apple.com/itunes/). :>
Member
Jul 18 2006 08:32am
Danku! ik zal ff kijken smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll