Quote (triple_han @ Thu, Jun 29 2006, 08:39am)
Quote (Ricket @ Thu, Jun 29 2006, 01:07am)
Agreed.
Om het wel een beetje gezellig te houden zou ik willen voorstellen dat wanneer je een schending van een regel waarneemt, dat je die persoon eerst gewoon ff meedeelt dat ie fout bezig is, en bij een volgende keer pas rapporteert. Vergissen is immers menselijk en het werkt volgens mij alleen maar averechts als je mensen direct hard aanpakt op het moment dat ze in Dutch forum beginnen te posten. 't klinkt op deze manier namelijk alsof je er helemaal klaar voor zit om iedereen die vanaf nu nog iets fout doet gelijk warns aan te smeren.
Maargoed, da's mijn mening

Ps: Ik besef dat het niet kennen van forum rules niet goed te praten is, en dat probeer ik ook niet. 't gaat me meer om de manier waarop we ermee om moeten gaan

...
Je krijgt verdomme 10 warns voor je gebanned wordt, wil je nóg meer kansen, beetje overdreven lijkt me.
wel vind ik niet ,
Ik was bvb een tijdje mensen aan het helpen op het SA forum wanneer ze vragen hadden over bewijs dat ze moesten posten etc.
Toen wist ik niet dat enkel trusted/mediators dit mochten doen..
Ik kreeg mijn 10% warn + een suspension van 2 dagen.. leuk is toch anders als je die mensen probeert te helpen...