Ik wil later schrijven worden! Wat vinden jullie van mijn verhaal? Ik kan het zeer waarderen als je een eerlijke mening hebt. Ik wil immers een goede schrijver worden.
Het gaat over een meisje en een oudere man die elkaar ontmoet hebben. Er zitten veel plottwisten in dit verhaal en is een thriller.
Hier een voorproefje van hoofdstuk 1
Ik grabbelde haar kleren mee en stapte in. We reden weer een eind en eindigden op een recreatiepark, bij een oude stakaravan. Ik sleurde Liv naar binnen en gooide haar op het daar klaarstaande bed. Ze bleef er huilend liggen. Ze wist wat er komen ging...
" Zo lekker teefje van me... Nu ga ik je lekker neuken, meisje. Doe wat ik je zeg en probeer het leuk te vinden, wat het gaat je toch gebeuren..." zei ik. Ik ging naast haar op het bed zitten en trok haar bh omhoog... Liv heeft een lekker lijf en fijne tietjes. Ik greep ze meteen en begon ze wild te kneden. Liv gilde toen ik haar tepels greep en ze draaide. Dat wond me alleen maar meer op.
Liv droeg een roze slipje met een randje kant... Dat scheurde ik in een ruk van haar billen en duwde het als een prop tussen haar tanden. Ik duwde het in haar mond, terwijl ik hard in haar tepels kneep...
"Je wilt wel gillen he trutje, maar dat gaat effe niet... Maar het geeft niet..." Ik trok haar slipje weer uit haar mond..." er is hier niemand die je hoort..."
Liv schreeuwde het vervolgens uit..." Auuw, mijn tieten... je doet ze pijn..."
" Weet ik, schat... maar je vind het lekker he?"
"Nee... niet..." huilde ze...
Ik ging stug door met het gemeen knijpen in haar tietjes... Ze hulde en kronkelde en probeerde zich van mijn handen weg te draaien... Ik streek met mijn rechterhand over haar buik en voelde aan haar kutje... Glad, nergens een haar, alsof ze nog 14 was...
"Je scheert je kut, he? Geil delletje..." zei ik en voelde verder...
"Niet doen,, hou op..." jammerde Liv... Ik voelde dat haar kutje vochtig was. Ik duwde mijn vinger er in heel snel er in en er uit... Ze jammerde verder... Ik trok mijn vinger terug en duwde die in haar mond.
"Je bent geil, teefje... Je kut is nat... proef maar..." Ze probeerde mijn vinger uit te spugen, maar dat lukte niet erg... Tot haar opluchting trok ik hem zelf uit haar mond en stond op.
Mijn pik was stijf en ik besloot hem wat ruimte te gunnen, dus trok ik mijn broek uit. Met mijn pik in de aanslag ging ik over Liv heen staan. Ik vleide mijn paal tussen haar borsten en drukte die tegen elkaar. Het voelde warm... Ik schoof een beetje heen en weer...
"Dit is knullig... Ik ga hem in je mond stoppen... dat lijkt me een stuk lekkerder." zei ik en voegde de daad bij het woord... Liv kreeg een heel stuk van mijn pik tussen haar lippen geschoven en ik voelde hoe haar tong zich tegen mijn eikel drukte... Ze kokhalsde...
Ik schoof voorzichtig in en uit haar mond..." Zuigen teef, " zei ik haar " Zuigen... anders scheur ik je tieten van je lijf..." en om die dreiging kracht bij te zetten kneep en trok ik gemeen aan haar tepels...