weet neit ouwe ik heb nog steeds een postbank pas omdat die 2 nu pas samen zijn gefuseerd ofzo.. die oranje doorzichtige heb jij zeker? ik was al blij dat ik een nieuwe kreeg omdat er een gat in mijn magneet strip is geroest en hij het af en toe niet doet..
dit stond iig in me mailtje
Mijn Postbankpas wordt vervangen door Mijn Betaalpas. De
nieuwe Mijn Betaalpas heeft een chip waardoor een gedeelte
van uw huidige afbeelding wegvalt.
Valt een belangrijk deel van uw afbeelding weg? U kunt nu
gratis uw pas opnieuw ontwerpen. Natuurlijk kunt u ook uw
huidige afbeelding behouden. De actie geldt tot en met
21 april 2009.
dus de actie lijkt nog te lopen...
de actie voorwaarden
1. Deze actie wordt georganiseerd door ING Bank N.V., Postbus 1800, 1000 BV te Amsterdam.
2. Tijdens de actieperiode kan de klant de Mijn Postbankpas gratis vervangen voor een Mijn Betaalpas.
3. De actie geldt van 21 februari tot en met 21 april 2009, daarna is dit aanbod niet meer geldig.
4. Deze actie is alleen voor klanten die voor 24-11-2008 een Mijn Postbankpas aangevraagd hebben. 5. Deze actie is alleen geldig voor klanten die al een Mijn Postbankpas hebben.
6. Klanten die nog geen Mijn Postbankpas komen niet in aanmerking voor dit aanbod. Zij kunnen op ING.nl een Mijn Betaalpas aanvragen en betalen daarvoor € 9,75.
7. Wanneer de klant meerdere Mijn Postbankpassen heeft ontvangt hij voor elke Mijn Postbankpas apart een brief.
8. Deze actie is niet te combineren met andere acties voor de Mijn Betaalpas.
9. Klanten die niet ingaan op het aanbod krijgen vanzelf een nieuwe Mijn Betaalpas met hun huidige afbeelding thuis gestuurd.
10. Het ingezonden ontwerp moet voldoen aan de Algemene Voorwaarden voor de Mijn Betaalpas.
11. De ING kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor problemen met computernetwerken, -hardware of -software van welke aard dan ook die beperkte, vertraagde of verloren inzendingen tot gevolg hebben.
12. De ING is gerechtigd deze actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of aan te vullen zonder nadere aankondiging
13. Deze actievoorwaarden zijn te vinden op ING.nl
14. ING heeft het recht om deze actie op elk gewenst moment te beëindigen.
helaas pindakaas nu kost het je 9 euro ofzo
/edit haha ik lees nu 1 zin eronder dat het 9.75 kost heheheh
en ja een haken kruis gaat niet meer lukken.
pedo bear erop zou ook lachen zijn hahaha
De inhoud mag niet in strijd zijn met de wet, goede zeden of openbare orde. De afbeelding mag geen religieuze of politieke inhoud bevatten. Gebruik geen auteursrechtelijk beschermd materiaal of handelsmerken, die niet uw eigendom zijn.
kuuuuuuutjebef durex valt ook onder handelsmerken of niet..?
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 11 2009 12:59pm