d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Faalde Hard Vanacht Ouwe Kankeeeeeeeeeeeeeeeeer > Hoe Weet Je Het Of Meisje Wilt Of Niet
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2009 08:52pm
hoe weet je dat meisje niet wilt??
ik bedoel ik stond hele avond al met meisje I te schuren enzo dus kwam het zover we stonden voor elkaar enzo en met meisje S ging het makkelijk ik bracht me lippen bij die van haar in buurt en we waren aan het zoenen maar met meisje I ging het moeilijker want ze ging steeds weg enzo betekent dat dat ze nit wilt of wat of doet ze hardtoget want ik ken eeerlijk gezegt niemand die wel met ahar gezoend heeft ouwe kankerslecht maar ze is echt lief enzo en heeft mooie ogen en lekker figuur k zou haar veel liever neuken als steeds meisje E ik had vnacht btw me eerste trio kunnen hebben met me current sex meisje + een bi sexueel waar me current meisje bleef maffen vanacht hihihihihih luuuuuuuuuuuuuulzzz maar ik ben wel kankerdepri nu door meisje I ouwe kankerteringl.

This post was edited by shadowstriker89 on Feb 28 2009 08:53pm
Member
Gold: 810.00
Feb 28 2009 09:10pm
Quote (shadowstriker89 @ Sun, 1 Mar 2009, 04:52)
hoe weet je dat meisje niet wilt??
ik bedoel ik stond hele avond al met meisje I te schuren enzo dus kwam het zover we stonden voor elkaar enzo en met meisje S ging het makkelijk ik bracht me lippen bij die van haar in buurt en we waren aan het zoenen maar met meisje I ging het moeilijker want ze ging steeds weg enzo betekent dat dat ze nit wilt of wat of doet ze hardtoget want ik ken eeerlijk gezegt niemand die wel met ahar gezoend heeft ouwe kankerslecht maar ze is echt lief enzo en heeft mooie ogen en lekker figuur k zou haar veel liever neuken als steeds meisje E ik had vnacht btw me eerste trio kunnen hebben met me current sex meisje + een bi sexueel waar me current meisje bleef maffen vanacht hihihihihih luuuuuuuuuuuuuulzzz maar ik ben wel kankerdepri nu door meisje I ouwe kankerteringl.

Je komt er wel overheen wink.gif

Als die S hard to get doet moet je er juist NIET achteraan gaan, doe alsof het je niks kan schelen, heb je veel meer aan.

Mart
Banned
Feb 28 2009 09:27pm
het gaat om I, S koste me maar paar uur tussen het leren kennen en zoenen

I ken ik nu jaarjtje ofzo maar we praten alleen veel eigenlijk en zijn vaak samen dansen enzo maar we hebbn nog nooit gezoend, maar het negeren is idd geen slecht idee. ik hoor die shit wel vaker, gewoo negeren en zorgen dat HUN terug naar JOU komen.
Member
Mar 1 2009 05:17am
'Als die bitch mij niet wil, dan is die bitch lesbisch' - Fieze Fur
Member
Gold: 3.00
Mar 1 2009 05:57am
als ze weglopen willen ze je niet klaar!!!!!
Banned
Mar 1 2009 06:45am
heel even gingen ze naar achter in cafe maar ik zei tegen me mattie IK GEEF ZE 10 MINUTEN EN ANDERS WILLEN ZE ONS NIET

welgeteld 4 minuten waren ze weg.
maar zo slecht gaat ht niet btw want ze start nog steeds gesprekken met mij. miss wilde ze toen gewoon niet omdat me hele groep stond te kijken weetje. ik ga egt met teveel mensen om die zelf nog een zoencount van 2 of 3 hebben weetje.
Member
Gold: 810.00
Mar 1 2009 07:58am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, 1 Mar 2009, 14:45)
heel even gingen ze naar achter in cafe maar ik zei tegen me mattie IK GEEF ZE 10 MINUTEN EN ANDERS WILLEN ZE ONS NIET

welgeteld 4 minuten waren ze weg.
maar zo slecht gaat ht niet btw want ze start nog steeds gesprekken met mij. miss wilde ze toen gewoon niet omdat me hele groep stond te kijken weetje. ik ga egt met teveel mensen om die zelf nog een zoencount van 2 of 3 hebben weetje.

Je begint echt te klinken als een nepneger :<

Waar is de Edu die we kennen? sad.gif

Mart
Member
Gold: 1.80
Mar 1 2009 09:22am
Em wat mij opvalt is dat hij eerst kankaaaa wanhopig was.
En nu is hij opeens de player die alles wel kan krijgen en wil/gaat neuken, doe er een triotje bij en hupla...

Als je het niet begrijpt edu omdat er niet zoveel kaaaaaankaaaaa en keeeeenker in voorkomt dan heb ik dat met deze zin gefixed.

Mvg,

Stephanie
Member
Mar 1 2009 10:45am
Quote (Hustlegirl @ Sun, 1 Mar 2009, 16:22)
Em wat mij opvalt is dat hij eerst kankaaaa wanhopig was.
En nu is hij opeens de player die alles wel kan krijgen en wil/gaat neuken, doe er een triotje bij en hupla...

Als je het niet begrijpt edu omdat er niet zoveel kaaaaaankaaaaa en keeeeenker in voorkomt dan heb ik dat met deze zin gefixed.

Mvg,

Stephanie

Member
Gold: 1.80
Mar 1 2009 10:53am
Ja dat kanni altijd he...
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll