Quote (richburg @ Sat, 10 Jun 2006, 12:33)
Quote (Tha_Axid @ Sat, Jun 10 2006, 11:17am)
Quote (richburg @ Sat, 10 Jun 2006, 09:45)
Technische Natuurkunde HTS Eindhoven.
Ben bijna klaar met het eerste jaar.
die studie wil ik ook gaan doen na 5havo, heeft de meeste intresse bij mij, kwil ook in eindhoven watn is het dichts bij huis. Is het egt een leuke opleiding?
ja het is heel leuk, maar je moet HEEEEL goed zijn in wiskunde.. mensen die op het centraal een 9 hadden hebben er nu zelfs moeite mee..
ik heb een kans om op wiskunde alleen te blijven zitten..
dus weet waar je aan begint.. maar met herkansingen moet t wel lukken als je je best doet..
Ook gaat het nu met competenties, maar dat wordt volgend jaar misschien afgeschaft.. ze hebben het 1 jaar nu geprobeerd, en zoals het nu staat zou van HEEL fontys nederland maar net 8% het halen zonder norm aan passing.. zelfs op de fontys pabo denbosch van de eerste jaars halen er maar 4 mensen van de 200+ het.. dit was vroeger 80%
van de rest zijn de cijfers nog niet uit..
maar competent werken ik Vervelend met een "K"
Ik hoop dat het volgend jaar beter georangiseerd is of gewoon cijfers zijn.
Als je wel gaat laat t mij dan weten..
Ik heb nog een heel jaar om een keuze te maken, maar ik zal het wel vertellen als ik het weet.
Over da wiskune, ik ben er opzich goed in, alleen ik ben nu nog te lui om er echt mun best voor te doen, ik leer bijna niet, en huiswerk alten ik meestal ook liggen, daarom ligt mijn gemiddelde tussen de 6 en de 7.
Toch nog beter dan de meeste van mijn klas, ik krijg ut op een proefwerk meestal wel voor elkaar om mun eige formules te maken om een vraag op te lossen, zonder dat ik de bekende formule ken