d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Waterpijpen > Slecht Of Niet?
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 11 2008 06:28pm
tja voor het uitgaan is het altijd ff uurtje van te voren wat drinken en friturene n shit @ vrienden he
nu hebben zon beetje al mijn vrienden een waterpijp aangeschaft en word er nogal wat gewaterpijpt voor het uitgaan, het gaat hier alleen maar om fruit tabak dus appel, banaan, kers, mint jeweet.
nu zeggen mijn ouders, eeduaarrd doe niet waterpijpen is ongesondd blaaattt. hun zijn namelijk heel erg anti roken, het boeit me niet zo, maar van verschillende mensen hoorde ik dat waterpijpen minder ongezond is als roken omdat er onder andere geen nikotine in zit en geen teer.

IS DIT JUIST?
ik wil het alleen maar weten als argument tegen me ouders hea. het is niet dat als het straks tog slecht blijkt te zijn ik nooit meer doe waterpijpen. ik doe die shit tog maar om de week.
Banned
Warn: 70%
Dec 11 2008 06:32pm
Quote (shadowstriker89 @ Fri, Dec 12 2008, 12:28am)
tja voor het uitgaan is het altijd ff uurtje van te voren wat drinken en friturene n shit @ vrienden he
nu hebben zon beetje al mijn vrienden een waterpijp aangeschaft en word er nogal wat gewaterpijpt voor het uitgaan, het gaat hier alleen maar om fruit tabak dus appel, banaan, kers, mint jeweet.
nu zeggen mijn ouders, eeduaarrd doe niet waterpijpen is ongesondd blaaattt. hun zijn namelijk heel erg anti roken, het boeit me niet zo, maar van verschillende mensen hoorde ik dat waterpijpen minder ongezond is als roken omdat er onder andere geen nikotine in zit en geen teer.

IS DIT JUIST?
ik wil het alleen maar weten als argument tegen me ouders hea. het is niet dat als het straks tog slecht blijkt te zijn ik nooit meer doe waterpijpen. ik doe die shit tog maar om de week.

ojee, hij krijgt op ze donder van ze ouders

klassieker, en nog te dom om zelf argumenten te verzinnen
Member
Gold: 0.30
Dec 11 2008 06:33pm
Dat er geen teer of nicotine inzit is in ieder geval bullshit. Ik veronderstel dat er wel meer uitgefilterd zal zijn dan bij een gewone sigaret gezien het water enzo. Voor weed bestaat er de vaporizer, een soort pijp die enkel verhit en niet laat branden waardoor enkel bepaalde stoffen vrijkomen. Ik denk niet dat dit voor tabak zal werken though. Als je uitgaat zit je waarschijnlijk trouwens toch tussen de rokers passief mee te roken, dat is ook al niet goed. Mij kan het niet schelen, ik rook zelf.
Banned
Dec 11 2008 06:36pm
Quote (ReadyAimFire @ Fri, Dec 12 2008, 12:33am)
Dat er geen teer of nicotine inzit is in ieder geval bullshit. Ik veronderstel dat er wel meer uitgefilterd zal zijn dan bij een gewone sigaret gezien het water enzo. Voor weed bestaat er de vaporizer, een soort pijp die enkel verhit en niet laat branden waardoor enkel bepaalde stoffen vrijkomen. Ik denk niet dat dit voor tabak zal werken though. Als je uitgaat zit je waarschijnlijk trouwens toch tussen de rokers passief mee te roken, dat is ook al niet goed. Mij kan het niet schelen, ik rook zelf.

ga je hem nou echt helpen bij ze ruzie met pappie en mammie lol
Member
Gold: 0.30
Dec 11 2008 06:39pm
Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 12:36am)
ga je hem nou echt helpen bij ze ruzie met pappie en mammie lol

Hoezo ruzie? Ze kunnen hem toch niet tegenhouden als hij bij zijn vrienden zit? Als hij nu zo stoned als een aap thuis zo komen, tot daar aan toe, maar je kleren stinken zoiezo naar de rook als je uitgaat dus ze zouden het gewoon niet merken.
Banned
Dec 11 2008 06:52pm
Quote (ReadyAimFire @ Fri, Dec 12 2008, 12:39am)
Hoezo ruzie? Ze kunnen hem toch niet tegenhouden als hij bij zijn vrienden zit? Als hij nu zo stoned als een aap thuis zo komen, tot daar aan toe, maar je kleren stinken zoiezo naar de rook als je uitgaat dus ze zouden het gewoon niet merken.

maar hij is een rijke boy dus hij heeft heel veel dure kleding, en dure kleding is volgens hem beter dus daar blijft het VAST niet in zitten
Member
Gold: 60.75
Dec 11 2008 09:22pm
Quote (shadowstriker89 @ Fri, 12 Dec 2008, 02:28)

IS DIT JUIST?

Ehm.. het antwoord kun je waarschijnlijk 'googlen'...
Hoop dat dat help smile.gif
Of dacht je hier de experts te vinden op het d2jsp forum hmmm?
Member
Gold: 14,931.00
Dec 12 2008 02:54am
tis minder ongezond dan een sigaret, omdat het water in de shisha het grootste deel filtert. helaas valt het nog steeds niet onder de noemer van de levensverlengers..

een medewaterpijper =)
Member
Dec 12 2008 03:38am
waterpijp alleen gebruiken bij het groene doel.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 12 2008 04:27am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 12 Dec 2008, 01:33)

bijna zelf ook die voapo gekocht

een goeie kost wel veel ohmy.gif
mja je word er veel eerder stoned van en je haalt meer uit je wiet, omdat het niet verbrand.
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll