d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vindt Jij Van Bjorn Borg?
12317Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 11 2008 01:34pm
Persoonlijk vindt ik het idioot om ~15-25 euro te betalen voor een focking ondergoed.
Triest ook hoe mensen het zogenaamd vervelend vinden als hun BB te zien is boven hun broek.

Ik zal ook gelijk mogelijke flame vragen beantwoorden:

Ja, ik kan ze best betalen, maar waarom zou ik zo 100 euro uitgeven voor paar boxers? Beter ga je iets leuks doen met je geld.
BB is niet cool, het is imo alleen voor meelopers en merksletten.

'Nuff said, discuss.
Member
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 11 2008 01:39pm
lolz vouch ^^ gewoon ez rucanor
Member
Gold: 60.75
Dec 11 2008 01:42pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, 11 Dec 2008, 21:34)
Persoonlijk vindt ik het idioot om ~15-25 euro te betalen voor een focking ondergoed.
Triest ook hoe mensen het zogenaamd vervelend vinden als hun BB te zien is boven hun broek.

Ja, ik kan ze best betalen, maar waarom zou ik zo 100 euro uitgeven voor paar boxers? Beter ga je iets leuks doen met je geld.

'Nuff said, discuss.

Ik heb een aantal BB's, ik vind ze gewoon erg goed zitten, MAAR ik heb ook 'naamloze' shorts, zitten ook wel goed.
Koop BB's niet omdat ik om het merk geef btw, ik draag mn broek niet op mn enkels of mn shorts boven mn broek of w/e.

Niet nodig... ziet er gewoon niet uit..
Banned
Warn: 70%
Dec 11 2008 01:44pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 07:34pm)

'Nuff said, discuss.

100 % waar, en ik zeg het niet vaak maar deze mening is IN DE MEESTE GEVALLEN een dikke feit

en dan de broek maar extra laag hangen om erbij te horen en zodat men het kan zien

me ex heeft een zusje die ook zo is, maar ze is nog heel onstabiel, ze ligt vaak overhoop met mijn ex omdat ze onzeker is en tegen haar opkijkt, maargoed dat terzijde, laatst barstte ze ineens in huilen uit bij haar moeder nadat ze achter de pc op msn zat, en ze zei dat ze het zo moeilijk vindt om erbij te horen en dat ze meer merkkleding wilt, donnay broeken/nike/bjorn borg ondergoed/zonnebril zodat de mensen haar misschien dan aardiger vinden, dat is imo ook zo met de meeste mensen, alleen schamen ze zich er voor omdat het misschien een teken van zwakte is, is het ook wel maargoed, daarnaast heb je NOG zieligere mensen als shadowstriker die gewoonweg een TE laag iq hebben om dit soort dingen te kunnen begrijpen/voorstellen, dit gaat de verbeelding van dit soort zwakkelingen ver te boven.

en voordat de elite weer gaat janken, ja dit geldt 100 % voor de meeste metalheads enzo ook, dat bekijk ik net zo objectief als alle andere subculturen, DE MEESTE mensen zijn gewoon zielige kuddediertjes/scenehoertjes
Member
Gold: 14.89
Dec 11 2008 01:47pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 20:44)
100 % waar,  en ik zeg het niet vaak maar deze mening is IN DE MEESTE GEVALLEN een dikke feit

en dan de broek maar extra laag hangen om erbij te horen en zodat men het kan zien

me ex heeft een zusje die ook zo is, maar ze is nog heel onstabiel, ze ligt vaak overhoop met mijn ex omdat ze onzeker is en tegen haar opkijkt, maargoed dat terzijde, laatst barstte ze ineens in huilen uit bij haar moeder nadat ze achter de pc op msn zat, en ze zei dat ze het zo moeilijk vindt om erbij te horen en dat ze meer merkkleding wilt,  donnay broeken/nike/bjorn borg ondergoed/zonnebril  zodat de mensen haar misschien dan aardiger vinden, dat is imo ook zo met de meeste mensen, alleen schamen ze zich er voor omdat het misschien een teken van zwakte is, is het ook wel maargoed,  daarnaast heb je NOG zieligere mensen als shadowstriker die gewoonweg een TE laag iq hebben om dit soort dingen te kunnen begrijpen/voorstellen,  dit gaat de verbeelding van dit soort zwakkelingen ver te boven.

en voordat de elite weer gaat janken, ja dit geldt 100 % voor de meeste metalheads enzo ook, dat bekijk ik net zo objectief als alle andere subculturen, DE MEESTE mensen zijn gewoon zielige kuddediertjes/scenehoertjes

Ga Nietzsche en Schopenhauer lezen, volg een interpretatiecursus en pleeg zelfmoord.

En ja, Nietzsche is top.

This post was edited by WemyNM on Dec 11 2008 01:47pm
Banned
Dec 11 2008 01:55pm
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 11 2008, 07:47pm)
Ga Nietzsche en Schopenhauer lezen, volg een interpretatiecursus en pleeg zelfmoord.

En ja, Nietzsche is top.

schopen ken ik niet

heb van nietzsche al 1 boekje uit, lees atm een boek van erich von daniken

volg een stropdassencursus en krijg mergbeenkanker en leer lezen
Member
Gold: 641.00
Dec 11 2008 01:55pm
ik ben een merk slet heb alleen geen BB komt wel tho..
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 01:56pm
voordat dit topic gemaakt werd wist iederen al wie de bjornborgs dom vind en wie niet.

je werkt, 100 euro+ per maand
je krijgt studiefinanciering, 260 euro + per maand waarvan je 50 euro opzei zet voor je toekomstige opleiding
je krijgt zakgeld, 20 euro omdat ik nu toch al IB krijg.
maar dat is dus 320 euro vrij te besteden per maand.
waarom dan kankermoeilijk doen en minder mooie 2 euro boxers kopen als ik voor 15 euro (VIJF PROCENT) van mijn maandinkomen een mooiere, en imo, lekkerderzittende bjorn borg kan krijgen..?
en waarom doen jullie zo vreselijk veel je best om er niet bij te horen en een soort van ''loners'' te blijven..? lijkt mij toch het standaard gotic gezijk
Banned
Dec 11 2008 01:58pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 07:56pm)
voordat dit topic gemaakt werd wist iederen al wie de bjornborgs dom vind en wie niet.

je werkt, 100 euro+ per maand
je krijgt studiefinanciering, 260 euro + per maand waarvan je 50 euro opzei zet voor je toekomstige opleiding
je krijgt zakgeld, 20 euro omdat ik nu toch al IB krijg.
maar dat is dus 320 euro vrij te besteden per maand.
waarom dan kankermoeilijk doen en minder mooie 2 euro boxers kopen als ik voor 15 euro (VIJF PROCENT) van mijn maandinkomen een mooiere, en imo, lekkerderzittende bjorn borg kan krijgen..?
en waarom doen jullie zo vreselijk veel je best om er niet bij te horen en een soort van ''loners'' te blijven..? lijkt mij toch het standaard gotic gezijk

sherlock hier

en ik doe totaal niet moeite om geaccepteerd te worden door wie dan ook, er zijn voor mij belangrijkere dingen, dat jij die conclusie trekt zegt meer over jouw onzekerheid dan over mij

rofl "gotic"

Member
Gold: 641.00
Dec 11 2008 02:00pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 20:58)
sherlock hier

en ik doe totaal niet moeite om geaccepteerd te worden door wie dan ook, er zijn voor mij belangrijkere dingen, dat jij die conclusie trekt zegt meer over jouw onzekerheid dan over mij

rofl    "gotic"

sociaal geaccepteerd worden wil iedereen hoe hard je het ook blijft ontkennen
Go Back To Nederlands Topic List
12317Next
Add Reply New Topic New Poll