Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 07:34pm)
Persoonlijk vindt ik het idioot om ~15-25 euro te betalen voor een focking ondergoed.
Triest ook hoe mensen het zogenaamd vervelend vinden als hun BB te zien is boven hun broek.
Ik zal ook gelijk mogelijke flame vragen beantwoorden:
Ja, ik kan ze best betalen, maar waarom zou ik zo 100 euro uitgeven voor paar boxers? Beter ga je iets leuks doen met je geld.
BB is niet cool, het is imo alleen voor meelopers en merksletten.
'Nuff said, discuss.
100 % waar, en ik zeg het niet vaak maar deze mening is
IN DE MEESTE GEVALLEN een dikke feit
en dan de broek maar extra laag hangen om erbij te horen en zodat men het kan zien
me ex heeft een zusje die ook zo is, maar ze is nog heel onstabiel, ze ligt vaak overhoop met mijn ex omdat ze onzeker is en tegen haar opkijkt, maargoed dat terzijde, laatst barstte ze ineens in huilen uit bij haar moeder nadat ze achter de pc op msn zat, en ze zei dat ze het zo moeilijk vindt om erbij te horen en dat ze meer merkkleding wilt, donnay broeken/nike/bjorn borg ondergoed/zonnebril zodat de mensen haar misschien dan aardiger vinden, dat is imo ook zo met de meeste mensen, alleen schamen ze zich er voor omdat het misschien een teken van zwakte is, is het ook wel maargoed, daarnaast heb je NOG zieligere mensen als shadowstriker die gewoonweg een TE laag iq hebben om dit soort dingen te kunnen begrijpen/voorstellen, dit gaat de verbeelding van dit soort zwakkelingen ver te boven.
en voordat de elite weer gaat janken, ja dit geldt 100 % voor de meeste metalheads enzo ook, dat bekijk ik net zo objectief als alle andere subculturen, DE MEESTE mensen zijn gewoon zielige kuddediertjes/scenehoertjes