Quote (CpTJenJen @ Wed, 10 Dec 2008, 19:29)
Quote (Feargod @ Wed, 10 Dec 2008, 19:26)
Quote (CpTJenJen @ Wed, 10 Dec 2008, 19:20)
Quote (Feargod @ Wed, 10 Dec 2008, 19:18)
Quote (CpTJenJen @ Wed, 10 Dec 2008, 19:08)
Hoi,
Om maar met de deur in huis te vallen.
Als d2jsp dutch forum liefhebber zou ik het erg op prijs stellen als jij weer terug kwam. De huidige generatie mods die er komt kijken closed alles klakkeloos en tot overmaat van ramp delen ze warn uit aan de verkeerde mensen, nu weet ik dat het een toestand is daar.. Maar ik zeg dat er echt een keer stevig de bezem door moet. Nu weten wij allemaal dat jij de meest geschikte Nederlandse mod hiervoor bent, dat heb je al meer dan eens bewezen, dus ja daarom ook wel een beetje dit bericht.
Vriendelijke groet,
Wessel ( CpTJenJen )
Wow, no offence. Maar kan je je voorstellen dat ik weinig zin hem om nog moeite te doen voor het dutch forum? De laatste x dat ik dat deed werd me niet in dank afgenomen zeg maar wink.gif
ja ach.. dat is ook wel weer zo.. maar die nieuwe multy's en randoms zorgen er wel voor dat er geen enkele fatsoenlijke discussie mogelijk is.. en dat de normale mensen nu niet echt vaak komen..
Zelfs al zou ik het willen, dan geven ze me nog niet zomaar powers in het dutch forum wink.gif
En zelfs toen ik mod was deden ze al niks aan de multi's. Ik kon ze blijven suspenden maar thats it.
Ik denk dat ze beter af zijn als ze het dutch forum gewoon helemaal sluiten wink.gif
sluiten zo ook wel weer een beetje jammer zijn sad.gif
Het zou inderdaad jammer zijn. Maar zeg nou eerlijk, hoeveel niet multi's zitten er nou nog in het dutch forum? 5 hooguit? wink.gif
Als het het waard zou zijn, zou ik er zo tijd voor maken. Maar ik heb het ontzettend druk, werk, gf, hobbies, etc. Je kent het wel wink.gif Als er nou veel mensen zouden zijn die het zouden waarderen is het nog wel de moeite waard om je in te spannen.
Maar als je alleen maar wordt afgezeken is de lol er gauw af wink.gif
Hoop dat je het een beetje begrijpt van mijn kant.
Sterkte wink.gif
Groetjes,
Dennis