Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 12:26pm)
Wat probeer jij dan eigenlijk met deze post? Je schildert ons slecht af waardoor jij zelf er beter uitkomt (beggar-thy-neighbour beleid), maar tegelijkertijd verwijt je ons hetzelfde te doen.
Je snapt dat dit een eeuwige cirkel is. Jij doet superieur, 'wij' pikken dat niet en zetten je op je plek. Dus dan doen 'wij' weer superieur en ga jij er weer tegen in. Niks mis mee, zelfs wel vermakelijk, maar jij lijkt er constant om te ragen.
Daarbij ben ik er vrij zeker van dat jij NIKS hebt dat jou de reden geeft mij levenloos of zelfs 'lid van tmf generatie' te noemen. Of vind jij van wel?
lees me laatste post, het zal me een kankerzorg zijn wat mijn status hier is, ik probeer niet mensen af te kraken (als je het afkraken kan noemen) om zelf hogerop te komen, zo komt dat op jullie over, en zoals ik al zei zegt dat al meer dan genoeg.
en ik heb vrijwel genoeg reden om mensen hier generatie tmf te noemen, dat zeg ik in het algemeen, maar dat er uitzonderingen zijn spreekt voor zich, dat lijkt me overbodig erbij te melden