d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > O Charname Gast
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Nov 8 2008 05:13pm
hoi mensen.

tot mijn besluit toch maar genomen om een charname weg te traden

Gast

need gewoon fg !
de hoogste bod leads!

begin bij 350 fg


Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Nov 8 2008 06:23pm
1. Mag niet
2. Hij's niet eens goed
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Nov 8 2008 06:24pm
Was vast een hele moeilijke beslissing, wat een kutnaam zeg.
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Nov 9 2008 01:32am
350 fg start, omg xD zo een naam vertrade je niet eens voor 1 fg xD
't is dan nog niet toegelate ook xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 9 2008 02:59am
lolol gast
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Nov 9 2008 03:01am
lacht er 1 hoor.
bbdg jij hebt de zuurste naam ooit op d2jsp
en dan lach je iemand anders uit?
beetje gay
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 9 2008 03:03am
Quote (Snielsje @ Sun, 9 Nov 2008, 10:01)
lacht er 1 hoor.
bbdg jij hebt de zuurste naam ooit op d2jsp
en dan lach je iemand anders uit?
beetje gay


hier zet ik mijn vraagtekens bij ??


o en kerel denk je echt dat je gast verkoopt voor 350?

je kan 1 eurocenthebben
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 9 2008 03:07am
Quote (Snielsje @ Sun, 9 Nov 2008, 11:01)
lacht er 1 hoor.
bbdg jij hebt de zuurste naam ooit op d2jsp
en dan lach je iemand anders uit?
beetje gay


hahhaha sniel"sje"


goeie grap ouwe
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll