d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Hier Ervaring Met Uitzendbureaus? > Qua Snelheid En Kosten
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Oct 24 2008 09:27am
Ik ben van plan te stoppen met men huidige werk en een nieuwe werk vinden via een uitzendbureau. (Nog afwachten nieuwe rooster van periode2)

Maar hoe zit het met de kosten van de uitzendbureaus? Nemen ze zo'n 25% van je loon af elke keer? Vinden ze daar een werk snel?

Ik weet dat de beste is dat ik zelf langs ga en blablabla, maar ik ga pas over een weekje of twee nadat ik mijn nieuwe rooster bekend wordt.

This post was edited by ragnaroks on Oct 24 2008 09:28am
Banned
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 24 2008 09:40am
ik sta daar nu al 3 jaar ofzo nog steeds niks hehehe. ga zelf werk zoeken, werkt veel sneller en gaan ze ook geen loon stelen.

beste d.a.n.c.e. remix tot nu toe gehoord
http://www.youtube.com/watch?v=X40_42XHP3w
eigenlijk wel stom dat ik deze nog niet tegen ben gekomen.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 24 2008 09:43am
Member
Gold: 5,901.42
Oct 24 2008 10:15am
heb me in een vakantie es ingeschreve bij tempo team
kreeg egt kei veel smsjes, meestal van dezelfde banen en van banen die ik niet mocht of kon hebben
ook van banen waarvan ik van te voren had afgesproke dat ik ze niet wilde.
heb 1x een baan aangenomen, 1 dag in een schoenenfabriek gewerkt, zwaar onderbetaald.
daarna nooit meer gedaan en heb nog anderhalf jaar lang smsjes gekregen omdat ik me niet had uitgeschreven
Member
Gold: 100.00
Oct 24 2008 10:20am
uitzend bureau's nemen niks in van jou loon. ze brengen gewoon veel meer in rekening dan dat jij uberhaubt ooit zou krijgen voor dat werk.

ik heb ooit 1x via het uitzend bureau gewerkt. Werd in een groente en fruit inpak fabriek gezet. ik zou daar leidinggevende worden maar heb 3 maanden zelf ingepakt. zwaar onderbetaald, te veel en te zwaar werk (pakte vaak meer dan 60 uur in een week met 5 dagen werk)

This post was edited by Hellskin on Oct 24 2008 10:22am
Member
Gold: 224.00
Oct 24 2008 04:13pm
Ik heb 2 jaar geleden via tempo team 2 dagen wat vakantiewerk gedaan (fucking hersenloos inpakken). Krijg nu nog steeds sms'jes. Vind het wel lachen: je weet nooit wanneer je zin hebt om vrachtwagens uit te laden.
Member
Gold: 14.89
Oct 26 2008 11:57am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 25 Oct 2008, 00:13)
Ik heb 2 jaar geleden via tempo team 2 dagen wat vakantiewerk gedaan (fucking hersenloos inpakken). Krijg nu nog steeds sms'jes. Vind het wel lachen: je weet nooit wanneer je zin hebt om vrachtwagens uit te laden.

Haha, ja dat was top.
Eén dag was genoeg.
Member
Gold: 5,901.42
Oct 26 2008 02:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 24 Oct 2008, 23:13)

ik kreeg een paar keer een brief thuis dat als ik geen werk meer zocht ik me moest afmelden.
niet terug gestuurd en na een tijdje kreeg ik een brief waarin in stond dat als ik hm niet terug stuurde ik automatisch uitegeschreven werd.
2maande later stopte de smsjes.
heb nog een paar gratis postzegels daaruit gekregen
Banned
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 26 2008 02:28pm
Ik heb alleen maar goede ervaringen met tempo team..

Ik kwam te vroeg op mijn afspraak Nina schoof de string van Mephista opzij en wreef haar vriendin ook even over haar kale kutje. ‘Ik heb haar kutje vanmorgen geschoren.’ zei Nina trots tegen me. Ik werd hier geil van, meisjes die elkaars kutjes scheren, geil zeg. Nina pakte mijn lul en zette deze tegen Mephista’s natte kutje aan. Ik durfde toch niet te ruw te doen, bang dat ik Mephista misschien pijn zou doen en ik schoof hem er langzaam in. ‘Ik zei dat ik hem er in 1 keer helemaal in geramd wil krijgen!’ zei Mephista kwaad. ‘Ik zuchtte: ‘zoals je wil geile slet.’ Ik ramde hem er helemaal in en ze kreunde hard. Nina begon aan een tepel van Mephista te zuigen. Ik voelde het zaad opborrelen en ik dacht bij mezelf laat ik toch maar voor het zingen de kerk uit gaan, ik wil geen zwangere meid op mijn geweten hebben. Maar Nina was mijn gedachten voor. ‘Je spuit haar kutje vol, ik lik het eruit, misschien stimuleert dat je om haar kutje te vullen.’ zei ze. Dan moest het maar dacht ik en het duurde niet lang of ik spoot. Ja het was nu wel spuiten, maar dit zou toch echt even het laatste zijn dat ik er echt uit spoot. Mephista knikte tevreden en als beloning gaf Nina me een geile tongzoen. Mijn lul gleed uit de kut van Mephista en Nina begon haar kutje te likken. Mephista kreunde luid. Mijn lul was halfstijf en nadat Nina Mephista’s kutje had uitgelikt wilde ik mijn zwembroek pakken die Mephista dus verderop had gegooid. Maar Nina greep me bij een been en ik viel bijna. ‘Trut, wat doe je nu?’ zei ik en ik keek haar vuil aan. ‘Nou we hebben nog allebei een gaatje dat geneukt moet worden, zoals ik net al zei.’ zei Nina. ‘Nee sorry dames, ik ben echt op!’ ‘Wij laten jou niet eerder gaan voor je ons allebei flink in de kont hebt geneukt en hebt volgespoten.’ zei Mephista. Ik pakte Nina’s kontje vast en begon het te kneden. ‘Ik kan je wel anaal vingeren.’ zei ik. ‘Dat doe ik zelf al vaker of Mephista doet het bij me en andersom ook, dus nu jouw lul erin en snel een beetje.’ beval Nina me.
Ik trok de string van Mephista weer opzij, maar nu bij haar kontgaatje. Nina pakte mijn lul en zette mijn eikel tegen het poepertje aan van haar vriendin. ‘Ook hier in 1 keer erin tot aan je zak.’ zei Mephista. ‘Als me dat lukt, je gaatje is volgens mij nogal nauw.’ zei ik. ‘Wat nauw? Ik ben al vaker in mijn reet geneukt hoor, toen ik 14 was voor het eerst anaal, geil hè.’ zei Mephista. ’14, dat is wel jong, maar ook wel geil daardoor.’ zei ik. ‘We vertellen hem straks wel hoe oud we beiden waren toen we begonnen met seks.’ zei Nina. ‘Hij moet je eerst neuken.’ Ik drukte mijn lul er in 1 keer helemaal in en Mephista verstijfde even. ‘Gaat het?’ vroeg ik geschrokken. ‘Bek dicht en neuken, klootzak.’ zei ze. ‘Het doet alleen pijn omdat je lul zo dik is, ik kan er heus wel tegen dus geen gezeik.’ zei Mephista nu. Ik pakte haar heupen vast en langzaamaan gleed mijn lul soepeler in en uit haar kontgaatje. Mephista kreunde en Nina kon alweer niet van haar vriendin afblijven. Ze begon te tongen met Mephista en aan haar kale muis te likken. Ook werden Mephista’s tieten weer bewerkt, maar ik nam dit al snel over, door haar tieten te kneden, terwijl mijn lul in haar kontgaatje op en neer ging. ‘Lik me kut, schat!’ gilde Mephista nu bijna en ze ademde zwaarder en opeens trok haar kutje zich samen om de tong van Nina en haar kontgaatje deed hetzelfde: ze was anaal klaargekomen. Door het knijpende kontgaatje om mijn lul, spoot, of ja druppelde ik dus ook. Mijn zak begon nu wel erg te irriteren en ik bedacht bij mezelf dat ik Nina moest stoppen.
‘Dat was echt heerlijk, Jeroen.’ zei Mephista. Mijn lul trok ik met een harde ‘plop’ uit haar gaatje en ze gaf een klein gilletje.
Mijn lul zat onder de stront en Nina zei ‘ik lik hem wel even schoon, ook al heeft Mephista hem vies gemaakt, ik ben niet vies van haar stront.’ Nina sloot daarop haar lippen om mijn besmeurde lul en zoog er hard op, binnen 20 seconden had ze hem helemaal schoongemaakt.
Mephista’s kontgaatje stond nog wagenwijd open, wat een geil gezicht was.

‘Nu moet je mij nog anaal neuken en daarna mag je gaan.’ zei Nina. ‘ Nee sorry ik ben echt op, mijn ballen doen echt pijn nu.’ Nina zuchtte: ‘oké, dan laten we het hierbij, ik steek wel een dildo in mijn kont.’ Ik was blij dat ze het nu wel begreep, maar blij keek ze niet. Wij zijn hier nog 2 dagen, dus ik wil dat je me in die 2 dagen nog zeker 1 keer anaal neukt dan wel.’ zei ze. Ik knikte. ‘Dat zal wel lukken, morgen moet ik werken, maar ’s avonds heb ik vrij zoals gewoonlijk dus dan doen we dat dan.’ Nina knikte en ik mocht mijn zwembroek halen. We liepen samen terug, de dames deden wel hun bovenstukjes weer aan.
Die avond gebeurde er niks meer verder, ik at me wat in mijn caravan en ging nog met wat collega’s de stad in om lekker te stappen en ik ging niet al te laat naar bed.
Banned
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 26 2008 02:49pm
shiet man ik ga ook naar tempo team morgen.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 26 2008 04:12pm
Quote (rm2k_king @ Sun, Oct 26 2008, 08:28pm)
Ik heb alleen maar goede ervaringen met tempo team.. 

dat zijn wel erg goede ervaringen...

Heb zelf bij Start gewerkt, heel simpel ofc, maarja t betaald wel, ze hadden binnen 4 uur al wat gevonden...

btw ze nemen niks van JOUW loon, ze berekenen alleen jouw loon kosten X2 in rekening bij het bedrijf...
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll