d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Repost Sponsering-vereniging > Read Before Closing !!!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,132.00
Oct 20 2008 10:36am
First of all ... FOR ALL THE MODS THAT DON'T UNDERSTAND DUTCH ... DON'T CLOSE A TOPIC IF U DONT KNOW WHAT IS IN IT... PM ME IF U WANT TO CLOSE IT FOR BEGGING AND I WILL BE GLAD TO TRANSLATE IT FOR YOU IN ENGLISCH

hallo, onze carnavalsvereniging heeft nog sponsers nodig ... het is te zeggen, er zijn veel mensen die ons willen sponseren (bedrijven van familie van leden, plaatselijke bakkers/cafe's/frituren etc...)
ik heb hiervoor een document opgesteld... is dit "officieel" en proper genoeg opgesteld?

weten jullie of de plaatselijke bedrijven of zelfstandigen dit kunnen aftrekken van de belastingen? vanaf hoeveel € sponsering etc...
Het is in België (mss zijn de wetgevingen hierover verschillend in BE/NL)

voorbeeld:

Sponsering "naam vereniging" Carnaval Aalst 2009

Ondergetekende, ......................................................................, verklaart hierbij
het bedrag ter waarde van ...........€ te verschaffen sponsoring
ter gelegenheid van Carnaval Aalst 2009 voor "naam vereniging".
Wij danken u voor u steun.

Opgemaakt in 2 exemplaren te ................................, op datum van ........ 200...

Ondergetekende (sponsor), " naam vereniging"

Merci voor de meningen,

Tim
Member
Gold: 0.30
Oct 20 2008 10:38am
Sponsoring "naam vereniging" Carnaval Aalst 2009

Ondergetekende, ......................................................................, verklaart hierbij
het bedrag ter waarde van ...........€ te sponsoren
aan "naam vereniging" ter gelegenheid van Carnaval Aalst 2009.

Wij danken u voor uw steun.

Opgemaakt in 2 exemplaren te ................................, op datum van ........ 200...

Ik heb een paar kleine foutjes eruit gehaald, ziet er vrij degelijk uit denk ik. En ik zou op het einde plaats voorzien voor de handtekeningen van beide partijen.
Van de wetgeving omtrent de belastingen heb ik geen flauw idee.

This post was edited by ReadyAimFire on Oct 20 2008 10:39am
Member
Gold: 4,132.00
Oct 20 2008 10:40am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Oct 20 2008, 04:38pm)

het bedrag ter waarde van ...........€ te sponsoren

Ik heb een paar kleine foutjes eruit gehaald, ziet er vrij degelijk uit denk ik. En ik zou op het einde plaats voorzien voor de handtekeningen van beide partijen.
Van de wetgeving omtrent de belastingen heb ik geen flauw idee.

wel ja smile.gif de plaats voor handtekeningen die had ik wel voorzien in het document smile.gif
bedankt smile.gif
Member
Gold: 0.30
Oct 20 2008 10:42am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Oct 20 2008, 04:40pm)
wel ja smile.gif de plaats voor handtekeningen die had ik wel voorzien in het document smile.gif
bedankt smile.gif

Ja ik snapte het niet zo goed, het leek alsof enkel de sponsor moest ondertekenen. Ik zou er de vereniging zelf ook zeker hun handtekening op laten zetten.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 20 2008 10:52am
reported for begging
Member
Gold: 6.22
Oct 20 2008 10:58am
Ik zou er persoonlijk "€..........." van maken (euroteken eerst). Ook zou ik ____ ipv ..... doen. Dat schept naar mijn mening wat meer orde. Verder sluit ik me aan bij wat er reeds veranderd is.

Oh, enne, natuurlijk een rete vette opmaak in word, ouwe. Met lijntjes en logos en shit.

This post was edited by Chlamydia on Oct 20 2008 10:59am
Member
Gold: 0.00
Oct 22 2008 05:14am

Ondergetekende, __________________________, verklaart hierbij
het bedrag ter waarde van €___,__ te sponsoren

Opgemaakt in 2 exemplaren te ____________, op datum van _____________  (gelieve in te vullen DD-MM-JJ)

Handtekening sponsor:

Dat zou ik er van maken.
~Jussel.
Banned
Gold: 22.50
Oct 24 2008 10:07am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 20 Oct 2008, 18:36)
First of all ... FOR ALL THE MODS THAT DON'T UNDERSTAND DUTCH ... DON'T CLOSE A TOPIC IF U DONT KNOW WHAT IS IN IT... PM ME IF U WANT TO CLOSE IT FOR BEGGING AND I WILL BE GLAD TO TRANSLATE IT FOR YOU IN ENGLISCH

hallo, onze carnavalsvereniging heeft nog sponsers nodig ... het is te zeggen, er zijn veel mensen die ons willen sponseren (bedrijven van familie van leden, plaatselijke bakkers/cafe's/frituren etc...)
ik heb hiervoor een document opgesteld... is dit "officieel" en proper genoeg opgesteld?

weten jullie of de plaatselijke bedrijven of zelfstandigen dit kunnen aftrekken van de belastingen? vanaf hoeveel € sponsering etc...
Het is in België (mss zijn de wetgevingen hierover verschillend in BE/NL)

voorbeeld:

Sponsering "naam vereniging" Carnaval Aalst 2009

het bedrag ter waarde van ...........€ te verschaffen sponsoring
ter gelegenheid van Carnaval Aalst 2009 voor "naam vereniging".
Wij danken u voor u steun.

Merci voor de meningen,

Tim

mijn sponsoring vuist op gezicht noteer da maar kzal u wel geld geven voor de plastisch chirugie
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll