ik heb zelf een aantal verschillende dingen gehoordover een mogelijke d3:
- het eerste wat ik hoorde over d3 was de dirigent van dat orkerst in bratislava dat de soundtrack voor d2 gemaakt heeft, zei dat hij al samen met blizzard de muziek voor d3 opgenomen had.
- daarna was er het gerucht dat blizzard met d3 op de e3 expo van 2006 zou komen, dit omdat er door de makers van het e3 promotie materiaal op een affiche tussen de namen van de nieuwe games ook diablo 3 hadden gezet, helaas was dat een fout van hun, al zijn er nog wel geruchten dat blizzard voor 2007 een plaats voor d3 geclaimed zou hebben op de e3 expo
- nog een ding dat ik gevonden heb op internet is het nieuws dat blizzard een site voor d3 geclaimed heeft (ik weet niet meer waar, maar het is in een half uurtje googlelen wel te vinden).
- als laatste vond ik op een site een mogelijke release datum voor d3, maar dat geloof ik niet echt, omdat het een willekeurige site over games was en er verder geen informatie over d3 bij stond, de datum zou 31-12-06 zijn..........
nu maar hopen dat er binnenkort groot nieuws is van blizzard of dat een blizzardmedewerker zich verspreekt