d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nog Maar Een Topic Dan
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 17 2008 02:09am
Is Mijn Oude Topic Getrasht?

en waarom en welke kanker mod heeft mijn topic geclosed?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 17 2008 02:13am
Quote (misnomer @ Fri, Oct 17 2008, 10:09am)
Is Mijn Oude Topic Getrasht?

en waarom en welke kanker mod heeft mijn topic geclosed?


Waarschijnlijk, anders had je m maar moeten bookmarken (Y)

Kans is groot dat deze ook weer gesloten wordt overigens.
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 17 2008 02:15am
Pwnd ^.^!
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 17 2008 02:22am
Quote (Lucas[NM] @ Fri, Oct 17 2008, 08:13am)
Waarschijnlijk, anders had je m maar moeten bookmarken (Y)

Kans is groot dat deze ook weer gesloten wordt overigens.


snap ik
was vergeten de topic te tracken

zag net dat zompy online was zegt een hoop waarom mijn andere topic al gesloten was

btw waar woon jij in Roosendaal smile.gif?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 17 2008 02:27am
Quote (misnomer @ Fri, Oct 17 2008, 10:22am)
snap ik
was vergeten de topic te tracken

zag net dat zompy online was zegt een hoop waarom mijn andere topic al gesloten was

btw waar woon jij in Roosendaal smile.gif?


Normaalgesproken Tolberg, maar tijdelijk woonachtig in Eggelsberg (AT) wegens stage.

Hoezo?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll