d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sticky: De Guild Notebox Faq
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 5 2008 09:40am
wrom word dit door hem vertaald hij kan niet eens fatsoenlijk nederlands typen wanneer dit nodig is..

en wrom staat er sticky voor netalsof we dat niet zien?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 5 2008 09:52am
En dan zeur je dat hij niet nederlands kan typen, kom op man. Stel je niet zo aan..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 5 2008 09:54am
Wat een nuttige sticky. We zijn toch niet achterlijk?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll