Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Oct 4 2008, 07:55pm)
je gespam is irritant ^^
jij en zompy zijn dan de enige twee die last hebben van ''spam''
imo is iets pas spam als het gaat over viagra of als het iets probeert te verkopen.
btw, voor het geval je nog terug kijkt, die fietstocht is tog redelijk veel ;D
1,5 uur fietsen is het naar breda voor mij als ik continu in derde versnelling fiets. dat is dan opzich nog wel te doen maar als er dan ook nog wind en slecht weer bij komt ben ik helemaal natgeregend/bezweet in de stad :/ en ook naar huis als ik aangeschote/dronke ben word een hele klus..
@mods, closing means forcing uss to repost.
This post was edited by jekankermoeder on Oct 4 2008 03:27pm