d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hij Is B O O S Patrick > Niet Cool Ouwe
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 4 2008 11:13am
ik ben boos IK WIL NAAR STAD MAAR GAAT NIET VANAVOND MAAR IK WIL WEL EN HET IS GEIL MAAR HET KAN NIET EN GAAT NIET EN BUSSEN ZIJN KUT EN IK WOON ET VER WEG EN ME OUDERS DOEN LAME NIET COOL KUT KUT KUT

en de camera shows op realiteitskonings zijn vreselijk slecht

This post was edited by jekankermoeder on Oct 4 2008 11:15am
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll