d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Kut
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 4 2008 03:26am
????????
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 4 2008 03:30am
Op Yes gestemd omdat het een kanker zieke band is. >=)

Antwoord had No moeten zijn, want de kut is afgeschermd door een ipod. ¬¬
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 4 2008 03:37am
Quote (DrPimeuter @ Sat, Oct 4 2008, 09:30am)
Op Yes gestemd omdat het een kanker zieke band is. >=)

Antwoord had No moeten zijn, want de kut is afgeschermd door een ipod. ¬¬


en de penis dan?

ezel!

This post was edited by NickCaveandthebadseeds on Oct 4 2008 03:42am
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 4 2008 03:42am
Quote (NickCaveandthebadseeds @ Sat, Oct 4 2008, 09:37am)
en de penis dan?

ezel!


Die zit veilig opgeborgen in m'n broek, muilezel.

This post was edited by DrPimeuter on Oct 4 2008 03:44am
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 4 2008 03:43am
Quote (DrPimeuter @ Sat, Oct 4 2008, 09:42am)
Die zit veilig opgeborgen in m'n broek, muilezel.


hagelslag? wannehr!?

This post was edited by NickCaveandthebadseeds on Oct 4 2008 03:45am
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 4 2008 03:46am
Quote (NickCaveandthebadseeds @ Sat, Oct 4 2008, 09:43am)
kanker ezel!


http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ezel_(dier)

Quote (NickCaveandthebadseeds @ Sat, Oct 4 2008, 09:43am)
hagelslag? wannehr!?


Bij 't ontbijt.

This post was edited by DrPimeuter on Oct 4 2008 03:46am
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 4 2008 03:49am
Quote (DrPimeuter @ Sat, Oct 4 2008, 09:46am)
Bij 't ontbijt.


ik houd van jou wub.gif
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 4 2008 03:50am
Quote (NickCaveandthebadseeds @ Sat, Oct 4 2008, 09:49am)
ik houd van jou wub.gif


Aww, ik ook van jou hoor.
Member
Posts: 7,181
Joined: Sep 5 2008
Gold: 1,082.00
Warn: 10%
Oct 4 2008 03:52am
Quote (DrPimeuter @ Sat, Oct 4 2008, 09:50am)
Aww, ik ook van jou hoor.


h4x? l4g?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll