d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Laptop Vraagje
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 130
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 2 2008 11:38am
Ik ben een student aan de kunstacademie en nu heb ik voor mijn school een laptop nodig om het cs3 pakket te kunnen runnen
ik twijfel tussen deze 2
asus
http://www.4launch.nl/shop/product/053990/asus-notebook-a7sn-7s031c-17-1---t8300--320gb/tweakers
HP
http://www.4launch.nl/shop/product/059129/hp-notebook-compaq-dv7-1080ed-17---t8400--500gb/tweakers

ik dacht zelf aan de hp mja misschien weet iemand anders een betere oplossing

ik wil maximaal 1100 euro uitgeven

ik doneer diegene die mij goed kan helpen wat leid tot een goede uitkomst 50 fg uit dankbaarheid

up :-)
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 2 2008 12:39pm
De asus, want de HP is 1105.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 2 2008 12:51pm
ik zou voor de asus gaan.. De laptop heeft een betere processor.. dat is eigenlijk het enige dat beter is..

verder heb je wel maar een 320 gig harde schijf in plaats van 500 maarja 320 wtf dat heb je ook niet 1 2 3 vol

voor wat je er mee wil kunnen is die asus goed genoeg, hij is ook nog eens goedkoper beetje geld besparen kan geen kwaad lijkt me..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 2 2008 01:07pm
Nerdje hier uit de buurt zeg dat Asus niet zo goed is. (veel kuren) Hij noemt het merk dan ook Anus.
Sowieso is HP een goed merk.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 2 2008 01:08pm
Quote (JWT @ Thu, 2 Oct 2008, 20:07)
Nerdje hier uit de buurt zeg dat Asus niet zo goed is. (veel kuren) Hij noemt het merk dan ook Anus.
Sowieso is HP een goed merk.


ik vind HP dan weer klote zo hebben we allemaal onze voorkeur


This post was edited by CpTJenJen on Oct 2 2008 01:08pm
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2008 01:56pm
Merk:

Asus of Sony


Rede:

- Geweldig Qualiteit
- Zeer nette specs
- Nette prijs
- STANDAARD 2 JAAR GARANTIE


andere merken hebben dit niet.
Donation zie k wel komen xD

Quote (JWT @ Thu, 2 Oct 2008, 21:07)
Nerdje hier uit de buurt zeg dat Asus niet zo goed is. (veel kuren) Hij noemt het merk dan ook Anus.
Sowieso is HP een goed merk.


ach donder op lol xD
Asus is het éen na beste merk.

1. Sony
2. Asus
3. xxx
4. xxx
5. xxx


Eigen keuze, maar neem de goede beslissing.


Ik zit nu ook op een ASUS laptop
en hij is heerlijk snel smile.gif

Check maar:

Asus X53S icon_pointr.gif Google ftw

This post was edited by Jussel on Oct 2 2008 01:58pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 2 2008 02:21pm
Quote (Jussel @ Thu, 2 Oct 2008, 20:56)
Merk:

Asus  of  Sony


Rede:

- Geweldig Qualiteit
- Zeer nette specs
- Nette prijs
- STANDAARD 2 JAAR GARANTIE


andere merken hebben dit niet.
Donation zie k wel komen xD



ach donder op lol xD
Asus is het éen na beste merk.

1. Sony
2. Asus
3. xxx
4. xxx
5. xxx


Eigen keuze, maar neem de goede beslissing.


Ik zit nu ook op een ASUS laptop
en hij is heerlijk snel smile.gif

Check maar:

Asus X53S icon_pointr.gif Google ftw


wat klets je nu mijn aldi heeft garantie op alles 3 jaar en DAT heeft geen enkele andere.. daarbij komt dat mn laptop sneller is dan de jouwe..
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 2 2008 02:52pm
alternate geeft ook op al hun aankopen 24 maanden garantie.

processorsnelheid over hdd ruimte IMO. ik bedoel je zult waarschijnlijk meer aan het filteren en converten en shit zitten met photoshop dan dat je ff 500gb aan plaatjes vol maakt. dus ik zou persoonlijk voor de asus gaan. ik ga ervanuit dat je cs3 gratis ''koopt'' pm me anders even, scheelt je een hoop geld..

This post was edited by jekankermoeder on Oct 2 2008 02:54pm
Member
Posts: 130
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 2 2008 02:58pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, Oct 2 2008, 10:52pm)
alternate geeft ook op al hun aankopen 24 maanden garantie.

processorsnelheid over hdd ruimte IMO. ik bedoel je zult waarschijnlijk meer aan het filteren en converten en shit zitten met photoshop dan dat je ff 500gb aan plaatjes vol maakt. dus ik zou persoonlijk voor de asus gaan. ik ga ervanuit dat je cs3 gratis ''koopt'' pm me anders even, scheelt je een hoop geld..


kej zie wel dat de meeste asus de beste vinden. dus ga daar nog is over denken.
mrja krijg cs3 van een vriend, is anders echt te duur.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 2 2008 03:01pm
MKAY,

btw
ik zou haar egt keihard van achtere willen doen terwijl ze zo zit LOL
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll