d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Goeie Nl'se Host? > Ik Betaal Wel
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Oct 2 2008 10:10am
Ken iemand hier een goede nederlandse host? Die supporteren ftp, php, mysql, etc.

Eentje met een redelijke prijs tegen een ruim goeie bandwidth en space capaciteit.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 2 2008 10:20am
Quote (ragnaroks @ Thu, 2 Oct 2008, 17:10)
Ken iemand hier een goede nederlandse host? Die supporteren ftp, php, mysql, etc.

Eentje met een redelijke prijs tegen een ruim goeie bandwidth en space capaciteit.


jup vriend van me.. interesse ?
Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold: 0.79
Oct 2 2008 10:33am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 2 Oct 2008, 17:20)
jup vriend van me.. interesse ?


Aanwezig tongue.gif

http://www.nuunsoft.nl

Voor geintresseerde, stuur een mail!
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Oct 2 2008 11:33am
Neostrade is goed en goedkoop.
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 2 2008 02:02pm
SoHosted. icon_pointr.gif 2,50€ p/jaar || 20,00€ p/jaar domein
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Oct 3 2008 04:39pm
SoHosted. lijk me het beste tot nu toe, gratis domeinnaam en 1,50 euro per maand. Iemand beter dan SoHosted.? Ik ga eentje nemen volgende week ofzo denk ik.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 3 2008 04:50pm
Quote (ragnaroks @ Fri, 3 Oct 2008, 23:39)
SoHosted. lijk me het beste tot nu toe, gratis domeinnaam en 1,50 euro per maand. Iemand beter dan SoHosted.? Ik ga eentje nemen volgende week ofzo denk ik.


ja die vriend van me..
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Oct 3 2008 05:55pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, 4 Oct 2008, 00:50)
ja die vriend van me..


De prijs? Hoe kan ik hem vertrouwen?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 4 2008 02:06am
Quote (ragnaroks @ Sat, 4 Oct 2008, 00:55)
De prijs? Hoe kan ik hem vertrouwen?


10 euro.. waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen.. het is zegmaar gewoon een bedrijfje..
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
Oct 4 2008 09:29am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 4 Oct 2008, 10:06)
10 euro.. waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen.. het is zegmaar gewoon een bedrijfje..


10 Euro per maand of jaar? Geef es zijn website of servicedesk/klanteservice ofzo.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll