☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Een Goeie Nl'se Host? > Ik Betaal Wel
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1068
Replies: 13
Track Topic
ragnaroks
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold
:
12,057.00
Trader:
Trusted
#1
Oct 2 2008 10:10am
Ken iemand hier een goede nederlandse host? Die supporteren ftp, php, mysql, etc.
Eentje met een redelijke prijs tegen een ruim goeie bandwidth en space capaciteit.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#2
Oct 2 2008 10:20am
Quote (ragnaroks @ Thu, 2 Oct 2008, 17:10)
Ken iemand hier een goede nederlandse host? Die supporteren ftp, php, mysql, etc.
Eentje met een redelijke prijs tegen een ruim goeie bandwidth en space capaciteit.
jup vriend van me.. interesse ?
mikenuun
Member
Posts: 30
Joined: May 22 2007
Gold
:
0.79
#3
Oct 2 2008 10:33am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 2 Oct 2008, 17:20)
jup vriend van me.. interesse ?
Aanwezig
http://www.nuunsoft.nl
Voor geintresseerde, stuur een mail!
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#4
Oct 2 2008 11:33am
Neostrade is goed en goedkoop.
Heer
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold
:
0.00
#5
Oct 2 2008 02:02pm
SoHosted.
2,50€ p/jaar || 20,00€ p/jaar domein
ragnaroks
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold
:
12,057.00
Trader:
Trusted
#6
Oct 3 2008 04:39pm
SoHosted. lijk me het beste tot nu toe, gratis domeinnaam en 1,50 euro per maand. Iemand beter dan SoHosted.? Ik ga eentje nemen volgende week ofzo denk ik.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#7
Oct 3 2008 04:50pm
Quote (ragnaroks @ Fri, 3 Oct 2008, 23:39)
SoHosted. lijk me het beste tot nu toe, gratis domeinnaam en 1,50 euro per maand. Iemand beter dan SoHosted.? Ik ga eentje nemen volgende week ofzo denk ik.
ja die vriend van me..
ragnaroks
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold
:
12,057.00
Trader:
Trusted
#8
Oct 3 2008 05:55pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, 4 Oct 2008, 00:50)
ja die vriend van me..
De prijs? Hoe kan ik hem vertrouwen?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#9
Oct 4 2008 02:06am
Quote (ragnaroks @ Sat, 4 Oct 2008, 00:55)
De prijs? Hoe kan ik hem vertrouwen?
10 euro.. waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen.. het is zegmaar gewoon een bedrijfje..
ragnaroks
Member
Posts: 13,112
Joined: Feb 4 2005
Gold
:
12,057.00
Trader:
Trusted
#10
Oct 4 2008 09:29am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 4 Oct 2008, 10:06)
10 euro.. waarom zou je hem niet kunnen vertrouwen.. het is zegmaar gewoon een bedrijfje..
10 Euro per maand of jaar? Geef es zijn website of servicedesk/klanteservice ofzo.
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact