Quote (jekankermoeder @ Fri, 26 Sep 2008, 17:25)
ik heb er nog eentje LOLOL maar niemand van hier registreerde er toen, was in de feargot tijd.
btw, ALEEN MAAR PRATEN OVER ANDER FORUM IS HARDSTIKKE VERBOTEN!!
Dat is nu eens net iets waar ik geen care voor kan opbrengen.
Quote (Hellskin @ Fri, 26 Sep 2008, 17:27)
ik denk niet dat het zal werken.
d2jsp is zo'nbeetje het enige forum waar ik op inlog. het dutchforum is voormij een leuk extratje maar als die gaat verplaatsen dan denk ik niet dat ik me aanmeld.
Valt te begrijpen. Het is er nu eenmaal, dus post je er ook maar in, niet?