d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Moeite?
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Sep 26 2008 10:23am
Zou het de moeite zijn om zelf een nieuw forum te maken voor de Nederlandstalige d2jsp members waarin we zo veel kunnen spammen als me maar willen, zonder dat elk degelijk topic na een halve dag gesloten wordt door een Zompy-handlanger?
Ik ben bereid er eentje te maken als het moet. Regels: No rules.

Iemand hier met minstens een halfvolle carecup?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 10:25am
ik heb er nog eentje LOLOL maar niemand van hier registreerde er toen, was in de feargot tijd.

btw, ALEEN MAAR PRATEN OVER ANDER FORUM IS HARDSTIKKE VERBOTEN!!

This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 10:26am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 26 2008 10:27am
ik denk niet dat het zal werken.


d2jsp is zo'nbeetje het enige forum waar ik op inlog. het dutchforum is voormij een leuk extratje maar als die gaat verplaatsen dan denk ik niet dat ik me aanmeld.
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Sep 26 2008 10:50am
Quote (jekankermoeder @ Fri, 26 Sep 2008, 17:25)
ik heb er nog eentje LOLOL maar niemand van hier registreerde er toen, was in de feargot tijd.

btw, ALEEN MAAR PRATEN OVER ANDER FORUM IS HARDSTIKKE VERBOTEN!!


Dat is nu eens net iets waar ik geen care voor kan opbrengen.

Quote (Hellskin @ Fri, 26 Sep 2008, 17:27)
ik denk niet dat het zal werken.


d2jsp is zo'nbeetje het enige forum waar ik op inlog. het dutchforum is voormij een leuk extratje maar als die gaat verplaatsen dan denk ik niet dat ik me aanmeld.


Valt te begrijpen. Het is er nu eenmaal, dus post je er ook maar in, niet?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 26 2008 10:53am
ik ben gewoon te lui om me ergens anders aan te melden en daarna regelmatig daar in te loggen
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 26 2008 11:24am
Quote (Hellskin @ Fri, 26 Sep 2008, 18:53)
ik ben gewoon te lui om me ergens anders aan te melden en daarna regelmatig daar in te loggen


Ja inderdaad, zelfde hier.
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 26 2008 02:29pm
Quote (Hellskin @ Fri, 26 Sep 2008, 18:53)
ik ben gewoon te lui om me ergens anders aan te melden en daarna regelmatig daar in te loggen


icon_pointl.gif Yup
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 26 2008 02:44pm
Goed idee, maar nee. sad.gif Schijt aan een warn op d2jsp? En hier kunnen we een beetje kennis maken met de onverwachte nieuwkomers.
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Sep 26 2008 02:59pm
Quote (JWT @ Fri, 26 Sep 2008, 21:44)
Goed idee, maar nee. sad.gif Schijt aan een warn op d2jsp? En hier kunnen we een beetje kennis maken met de onverwachte nieuwkomers.


Die nieuwkomers zijn toch allemaal dezelfde persoon uiteindelijk. Dit forum zit vol met multis.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 03:00pm
Quote (speedcaster @ Fri, Sep 26 2008, 08:59pm)
Die nieuwkomers zijn toch allemaal dezelfde persoon uiteindelijk. Dit forum zit vol met multis.


nee. de multi nieuwkomers zijn uiteindelijk tog geen nieuwkomers of wel?
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll