Quote (PokerStars @ Fri, Sep 26 2008, 06:51pm)
disavatar movie
nog kankerslechter als epic movie en die is op zijn beurt kankerslecht^64 in vergelijking met de scary movie reeks.
kanker kanker kanker
ik verveel me
ik wil in breda wonen
ik wil op kamers
ik wil een baan
ik wil een auto
ik wil een vriendin LOL
en een krat bier en paar flessen drank zou ook geil zijn.
This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 01:33pm