d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Film Moet Ik Kijken @ Bios *repost* > Zompy For The Kanker Win
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 09:30am
de dark nigt staat atm bovenaan, SUGGESTIONS PLX

Quote
2 Members: jekankermoeder, Hellskin

SCHIET ES OP OUWEEEE
tss laat je me voor niks wachten.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 09:37am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 26 2008 09:52am
wanted >>

ik ga vanavond naar tropic thunder ^^

BABYLON A.D. ook vette previews
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 26 2008 10:27am
WANTED!!!


end of discussion
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 10:54am
k IST GUTTT

closedd

edit/ ZOMPY HONDJE BRENG TOPIC MAAR NARA BAASJEEE!!!

This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 10:55am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 26 2008 10:57am
het was toch een hamster?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 11:05am
nee een dikke stijve FLEES STAAF

btw zompy, met zon ding melk je je lul makkelijker heuerrrr


This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 11:06am
Member
Posts: 17,122
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,100.00
Sep 26 2008 12:51pm
disavatar movie
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 01:08pm
Quote (PokerStars @ Fri, Sep 26 2008, 06:51pm)
disavatar movie


nog kankerslechter als epic movie en die is op zijn beurt kankerslecht^64 in vergelijking met de scary movie reeks.
kanker kanker kanker
ik verveel me
ik wil in breda wonen
ik wil op kamers
ik wil een baan
ik wil een auto
ik wil een vriendin LOL
en een krat bier en paar flessen drank zou ook geil zijn.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 26 2008 01:33pm
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 26 2008 02:34pm
Quote (jekankermoeder @ Fri, 26 Sep 2008, 21:08)
ik wil een vriendin LOL
en een krat bier en paar flessen drank zou ook geil zijn.


Zul je nooit krijgen biggrin.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 02:47pm
Quote (Sniperdesign @ Fri, Sep 26 2008, 08:34pm)
Zul je nooit krijgen biggrin.gif


nee jij krijgt er eerder een als mij


kanker hopeloos.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll