d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Film Moet Ik Kijken@bios. > Gogogogo
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 08:34am
gieb tips.
dark knight staat momenteel bovenaan.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 26 2008 08:35am
Voor jou alleen? Of met een meid?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 26 2008 08:43am
Quote (CorvX @ Fri, Sep 26 2008, 02:35pm)
met een meid


wat een kanker dat je niet kan quoten zonder er tekst bij te doen.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Sep 26 2008 08:49am
Quote (jekankermoeder @ Fri, Sep 26 2008, 02:43pm)
wat een kanker dat je niet kan quoten zonder er tekst bij te doen.


Wat een kanker dat die lui van User Blogs het helemaal verneukt hebben inderdaad.
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Sep 26 2008 08:54am
janken vuile homo's
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 26 2008 09:01am
Met een chick is Batman ws niet beste idee, maar het is wel kankerprada film.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll