d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisjes Probleem > Je Vind Meisje Leuk Wat Doe Je Dan
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 23 2008 09:42am
hllllppppp

ik zit te denken aan haar uit te vragen.

uit eten/film?? TIPS PLX

This post was edited by jekankermoeder on Sep 23 2008 09:43am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 23 2008 09:49am
Begin gewoon wat met haar te lullen, maakt niet echt uit over wat. Je snapt zelf wel wat wel en niet kan natuurlijk.
Dan worden jullie "vrienden" en van daar ga je verder.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 23 2008 09:53am
Quote (CorvX @ Tue, 23 Sep 2008, 16:49)
Begin gewoon wat met haar te lullen, maakt niet echt uit over wat. Je snapt zelf wel wat wel en niet kan natuurlijk.
Dan worden jullie "vrienden" en van daar ga je verder.


nee nee nee.. je moet ten alle tijden voorkomen dat je meteen vrienden word..zorg iig dat je er mee zoent.. dan ben je zoiezo niet zomaar een vriend.. film is een goed idee uit eten is ook vet chill trouwens
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 23 2008 09:59am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 23 Sep 2008, 17:53)
nee nee nee.. je moet ten alle tijden voorkomen dat je meteen vrienden word..zorg iig dat je er mee zoent.. dan ben je zoiezo niet zomaar een vriend.. film is een goed idee uit eten is ook vet chill trouwens


Valt wel wat mee, als je gewoon zon "vriendschap" heb van elkaar 2-3x gezien te hebben.
Film is saai, uit eten is wel een optie. Maar dat hangt maar net van je centen af.
Gewoon, niet ballen op de 1ste date. Er is daar bij mij nog nooit een relatie uit voorgekomen.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 23 2008 10:04am
Quote (CorvX @ Tue, 23 Sep 2008, 16:59)
Valt wel wat mee, als je gewoon zon "vriendschap" heb van elkaar 2-3x gezien te hebben.
Film is saai, uit eten is wel een optie. Maar dat hangt maar net van je centen af.
Gewoon, niet ballen op de 1ste date. Er is daar bij mij nog nooit een relatie uit voorgekomen.


bij mij wel smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 23 2008 10:05am
Quote (jekankermoeder @ Tue, Sep 23 2008, 03:42pm)
hllllppppp

ik zit te denken aan haar uit te vragen.

uit eten/film?? TIPS PLX


uit eten is een goed idee als je haar al wat langer kent en als je weet dat de aantrekking tussen jou en haar wederzijds is.

film is heel afgezaagd, maar hou oud is ze? als ze onder de 17/18 is kan je er misschien nog mee weg komen.



wees vooral creatief. ik ben ooit eens met een meisje gaan schaatsen. dat was echt een topdate
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 23 2008 10:10am
Persoonlijk haat ik de bioscoop en uit eten gaan. Je kan dan niet doen wat je wilt, zeg maar. Je kan niet praten, niet zoenen, etc. Mijn huidige vriendin heb ik 'geplayed' door een keer een weddenschap met haar aan te gaan wie saaier was met uitgaan, degene die verloor moest de ander trakteren op poffertjes. Moet je natuurlijk wel zorgen dat je ouders/familieleden ver heen zijn wanneer je gaat eten ;$. Haha.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 23 2008 10:12am
En als het uit de hand loopt, do it indian style:
http://www.youtube.com/watch?v=ZB6z3OrcFy0
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 23 2008 10:18am
ik kreeg egt dikke seksistiesche haat toen ik dat filmpje voor het eerst zag. zo oneerlijk.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 23 2008 10:30am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 Sep 2008, 17:12)
En als het uit de hand loopt, do it indian style:
http://www.youtube.com/watch?v=ZB6z3OrcFy0


kijk met hoeveel ze ook komen tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll