Quote (reneisgoed1 @ Sun, Sep 21 2008, 07:17pm)
BRAAMHAAR BRAAMHAAR BRAAMHAAR BRAAMHAAR BRAAMHAAR BRAAMHAAR JE MOEDER IS EEN HOER
vieze vuie kanker jood!!!!
Volgens mij hebben jullie het voor de volle 100% aan hem te danken dat jullie nog 1 punt hebben
- gele kaart voor Timmer
- penalty voor mols, maar niet voor suarez..
- geen kordaat optreden vs alle doodschoppen van feyenoord, en het neerhalen van welke speler dan ook maar 1 stap over de middellijn zet met de bal aan zn voeten
etc etc
flame plz