Quote (M[o)
nkey[115],Mon, Sep 22 2008, 04:44pm]ook wil je wedden dat ik zelfmoord zou plegen als er wat met HC gebeurd.
dit is wederom zo'n weddenschap die je niet zult winnen, het is namelijk niet zo dat ik maar 1 char heb, en de heledag alleen met HC bezig ben.
maar dat kwartje valt heel erg langzaam.
ME PUNT VLIEG JE TOTAAAL VOORBIJ GEWOON MAN IDIOOT
de rest van je text stond vooral vol met dezelfde bullshit die je hier altijd post en dat is dus gewoon JULLIE ZIN 15 JAAR OUD BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT
nee 14 jaar oud.
en @ je 7 jaar geleden ontmaagd, ik ga er dan vanuit dat je al in de 40 zit?
btw mooi gebruik van punten en hoofdletters van iemand die zeikt om spelling en gramatica hypocryte kudt nerd.
@zompy bemoei je niet met zaken die je niet begrijpt. ga terug anar general help.