d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ben Even Te Kankerboos > Morgen Dus Pas
1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 11:04am
je zult het morgen wel zien.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 17 2008 11:06am
Quote (jekankermoeder @ Wed, 17 Sep 2008, 18:04)
je zult het morgen wel zien.


wtf?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 11:10am
ok dikke offtopic dan maar.
niew topic
oude muziek
http://www.youtube.com/watch?v=7pPt47CFV-k


DILEMA
zaterdag ochtend... 5 uur.. ALTERNATE voor de laptop? of lekker uitgaan die avond?
het lukt me hoogstwaarschijniljk niet een allnighter te doen na een schoolweek.. ik denk gewoon 5uur eruit na die shit gekocht te hebben thuis nog ff wat maffen en dan wat energy drink en rest van de dag breda barst.


laptop is niet nodig, alleen gunstig in de aanbieding. ik kan het geld ook gewoon houden en later gewoon na sparen een macbook nemen ofzo.

OK OK

IK HEB HET LICHT GEZIEN, GEEN LAPTOP NODIG!! 300 euro in teh pocket voor bier ;D

Quote
Go Back To Nederlands Topic List
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous Users)
2 Members: jekankermoeder, Zompy

hallo vervelend mannetje. ik zag gister dikke sperma melk action van jou hier op jsp.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 17 2008 11:12am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 17 2008 11:16am
Je moet wat minder drinken, scheelt een hoop.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 11:21am
ik drink best wel kankerwijnig, ben maar 2x echt kankerdronke geweest
maar laat maar zitten, ik ben weer blij YES YES YESSS


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS AHHAHAHA YEESSSSS YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


http://www.youtube.com/watch?v=OP8f2MP3QhY
kanker slecht forum met KANKERslechte youtube codering godvefdeKANKER
WEREEE ALL PROSTITUEEETEESS

This post was edited by jekankermoeder on Sep 17 2008 11:24am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 17 2008 12:39pm
sad
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 12:47pm
hahahahahaa jij moet wiet smoken om je goed te voelen looooooolll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 01:13pm
ok jongens, zaterdag one night stand met meisje A.

gieb tips.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 17 2008 01:17pm
Zo snel mogelijk klaarkomen.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 17 2008 01:19pm
nee ik ga van tevoren fappen zodat ik langer doorkan hehehehheheee

btw

kankerlekkere scene girl...
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll